Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk med meg på venterommet før UL at du har hatt litt blødning i dag også, men husk det som en to tre skrev (tror det var henne) om at hun også hadde hatt blødning og det som noen skrev om bivirkningene av det du går på!!!! det er HåP!! og hvem er det som tørr å føkke med en guru??? Har han spådd aprilbeibi så har han spådd aprilbeibi!!! YOU GO GIRL!!!!!!!! <3

og her kommer oppdateringen på min ul... er både skuffa og glad samtidig her. veldig skuffa fordi jeg ikke får aih, men samtidig glad for at legen ikke sa at det var noe galt inni meg. jeg har ikke ødelagt noe virker det som ved den eksperimentelle selvmedisineringa mi! konklusjonen er at jeg allerede har hatt eggløsning faktisk... og et egg til er på vei!! Så nå sitter jeg her og venter på at samboeren skal bli ferdig på jobb - og så er det hænkipænki til den store gullmedalje!!!!

Må skrive mer siden Løvemusen, siden jeg absolutt bare må google NOK en gang om stillinger og sånn :P må legge en plan for hvordan vi skal gjøre det perfekt denne gangen :P satser på at det blir en del klatring opp etter veggen på meg i allefall..du vet, tyngdekraften :P

Men nå må du huske å få deg en suuuuuperkos fredag!!!!! Ikke heng på bim mer idag!!! Og i morgen, da kan du få tenke på testinga igjen. Men FøRST DA! IKKE Nå!!! ;)

Lenge leve guruer! Måtte de alltid har rett!!!! :P:D

GigaKLEM!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Løvemusene
Skrevet

Endelig, denne mailen har jeg ventet på!

Men så fuck at du ikke fikk aih da, er det muuulig! Nå ble jeg skikkelig lei.. faen heller. Ser ut som at du takler det fint baben!! Det er det viktigste.. også har du lagd deg superegg og greier med selvmedisinering???????? Whooohoooo hjemmelagd baby, vi satser på det!! Var det poppeklart i dag allerede?? Hva mente du med EL allerede, hvordan kunne de se det? Lenge siden?

Waah skjønner det der er blandede følelser da! Så utrolig kult at du hadde perfekt livmor og alt, ja dere må slå til nå, blir du befrukta nå kan det jo gå knall bra! For alt er jo tilrettelagt inni deg. Jeg fikk en veldig god følelse ang deg nå.

Herlig fredag dere skal ha da!! Misunnelig haha! :) Her må vi være så forsiktige at det blir ingenting. Skal kose oss med god mat i kveld og nyte sommerkvelden.

Håper dere får en fantastisk kveld, det får dere hehe.

Godt å høre at dere for et forsøk nå, at det var et egg der. Selvom det er hjemme, så er det tross alt hjemme de fleste barn blir lagd :)

Er jeg ikke gravid nå skal jeg vente et par dager før jeg slutter på meds, slik at neste EL lander i usa. Må prøve det under en annen stjernehimmel vett :)

Niks, testa ikke idag! Kunne ha.. men gjorde ikke! :D Stolt.. litt stolt er det! Men nå er jeg mest stolt av deg som har laget hjemmelaget ekstra power super proff eggy!!

Lykke til og enjoy! :)

Kos og klem!

Skrevet

Ja tenk at jeg faktisk ikke depper nå. Det er ganske deilig. Tror det må skyldes at jeg hadde sett for meg noe enda verre.. noe sånn som at jeg hadde ødlagt hele livmorslimhinna for både denne syklusen og for neste. Ikke vet jeg hvordan jeg skulle fått det til da, men pessimisten i meg klarer jo selvfølgelig å se for seg det verste av det verste. Men uansett, nå har vi humpa og jeg stod halvveis opp/ned i en ti minutters tid før jeg la meg ned på senga med dyna krølla under rumpa og sovna. Var ikke meninga det da. Men greit å våkne til at middagen var klar :P

Angående eggene... legen sa at han kunne se på eggstokkene på ULen at jeg hadde hatt eggløsning. han snakket også om at det var noe væske der et sted (sikkert mellom egglederen og livmora) som også var et tegn på at jeg hadde hatt eggløsning. Han mente at det ikke kan ha vært så veldig lenge siden, men han ville ikke si noe mer om tiden. Han var forsinket i dag med timene sine, så han ville vel få meg raskt ut for å ta helg, hehe. Men i allefall... I tillegg fant han også en poppeklar eggpose! Så han sa at vi burde ta oss ut i dag, lørdag og søndag. Jeg har altså fått 2 egg denne gangen, så det hadde jo vært sååå bra hvis jeg kunne fått aih'en.. men jeg skal ikke klage. Må være optimistisk og takknemlig :)

Så godt å høre at dere skal kose dere i kveld. Dere er vel midt i kosinga nå tenker jeg :) God mat er alltid en sikker vinner. Og hvis det er fint vær der borte hos dere så høres det ut som en ganske perfekt fredagskveld :)

Hehe, skjønner godt at du eventuelt ønsker EL i det store amerika. Det hadde blitt en god historie utav det også, men jeg holder fremdeles på den andre historien... den med gullet/gullene voksende i magen mens dere er der :) Det er altså så forferdelig spennende at jeg mener ærlig talt at det ikke burde være lov å la folk gå sånn i uvissheten! Og når folk opplever de første ukene så utroolig forskjellig, så er det jo nesten umulig å gjette seg til svaret også!! Noen blir raskt kvalmne, mens andre ikke kjenner noe ubehag whatsoever. Noen blør, andre blør ikke. Og hvis dem blør så kan det jo være så mye forskjellig utseende på det også! Kan det ikke finnes bare EN fasit på hvordan man føler seg og hva som skjer når man er gravid??? Ikke rart man føler at man blir sprø av tiden mellom eggløsning og ikm. Snakk om dårlig design! :P

Du er suuuperflink som ikke har testa idag!!! WOW! :) Og nå er det bare 1 time til jeg kan legge meg for å få tida til å gå ekstra fort frem til testtid! :P Håper jeg ikke blir dratt med ut i morgen formiddag sånn at jeg kan være hjemme og trykke på oppdater-oppdater-oppdater på browseren i påvente av at du har lagt ut noe her :)

Hihiii. Ekstra power super proff eggy du :D det kan vel ikke bli mislykka hvis det er DET disse eggene mine heter denne gangen :D Fantastisk beskrivelse :D

Håper du får sove HELE natta! Og at morgendagen ikke bringer annet enn glede... Vil så gjerne at dette blir din dag! Din tur. Det fortjener du! <3

Uendelige mengder lykkestøv er på vei over fjellet til deg ;)

God natt!

Skrevet

Vi venter og vi venter :P Har vært oppe i en halv time nå.. og det føles som minst 3 timer! Leste at blødningen din har stoppa :) :) Eeeer såååå SPENT!!! :D

Jeg får finne på noe å dra ut tida med.. :P

Heia Heia Heia Løvemusen!!!! ;)

Skrevet

Hååååper at no new er good news!!!!

Skrevet

no newS skulle det stå selvfølgelig.. :P

Gjest Løvemusene
Skrevet

Hei snuppa!! Tusen takk for meldinger!

Har testa med CB, og det ble en fuckings skyggestrek iiiigjeeeen!!!

Arrrrggggg!!!!

Hvordan går det med deg og supereggy idag da?? Har'n kommi? :) <3

Vi skal ut å handle nå, diverse.. kjøper noen forskjellige tester også, men svarer deg på meldingen fra i går når vi er tilbake <3

Håper du får en fin dag :)

Stoor klem

Skrevet

whatthef***??? hva er det med deg og disse skyggestrekene!?? deeeet eeeer såååå leeeeenge å veeeente til i moooorgen!! jeeeez!!! hva skal jeg finne på i mellomtiden!???? :) Når JEG er utålmodig nå på dine vegne, så må du være super ubeskrivelig utålmodig... men dette Må jo bare være et godt tegn!! den blir sterkere i morgen!!! GO GO GO!!! :) :)

Supereggy :) vet ikke om den siste kanskje poppa sent i går ettermiddag. Kjente noe vondt neri der da, men usikker på hva det var. Hvis jeg ikke kjenner noe mer vondt ila dagen og i morgen formiddag så var det nå det siste egget som gikk da. Men nå har vi iallefall humpa 2 ganger på under 24 timer, så håper det gjør susen :P

Selvfølgelig måtte du ut for å kjøpe tester! :) Ta den tiden du trenger på å svare. Ingenting som haster. Så lenge du oppdaterer meg i morgen så!! Er nok oppe innen klokka 8 da også jeg, så det blir nok en lang formiddag igjen :P:)

Gleeeeder meg til i morgen!!! ;)

Skrevet
Hei snuppa!! Tusen takk for meldinger! Har testa med CB, og det ble en fuckings skyggestrek iiiigjeeeen!!! Arrrrggggg!!!! Hvordan går det med deg og supereggy idag da?? Har'n kommi? :) <3 Vi skal ut å handle nå, diverse.. kjøper noen forskjellige tester også, men svarer deg på meldingen fra i går når vi er tilbake <3 Håper du får en fin dag :) Stoor klem

viss du bruker Cb pluss så er det en test som har lett for å vise feil og er lett å feiltolke

Gjest Løvemusene
Skrevet
Hei snuppa!! Tusen takk for meldinger! Har testa med CB, og det ble en fuckings skyggestrek iiiigjeeeen!!! Arrrrggggg!!!! Hvordan går det med deg og supereggy idag da?? Har'n kommi? :) <3 Vi skal ut å handle nå, diverse.. kjøper noen forskjellige tester også, men svarer deg på meldingen fra i går når vi er tilbake <3 Håper du får en fin dag :) Stoor klem
viss du bruker Cb pluss så er det en test som har lett for å vise feil og er lett å feiltolke

Jepp I know :( er så utrolig trist. Var på to forskjellige apotek nå, de hadde bare CB selvfølgelig, så fikk ikke prøvd noe annet nå heller, nesten så jeg ikke ser noe vits i å prøve mer. Er nok ikke gravid, for CB hadde vel vist positivt på rugedag 12 på morgenurin OM det hadde vært noe.

Gjest Løvemusene
Skrevet

Hei igjen, da er vi hjemme igjen. Begge apotekene jeg sjekka hadde bare CB.. makan!! Så nå sitter jeg her med nok en pakke med denne nye og såkalte forbedra pluss versionen som CB har kommet med, den samme som ga meg skyggestrek i dag tidlig.

Vel.. jeg tror jeg holder meg til i kveld og prøver igjen da. Ikkke at jeg tror det blir positivt, men jeg vil bare ha en avklaring på dette i dag. Bli ferdig i dag.. Dette her går ikke an altså, andre får klare positive billigtester mye tidligere enn dette, så jeg skjønner jo hva dette betyr. Nok en kjemisk graviditet. Faen i helvete nå er jeg lei meg! :( men skal prøve å ikke være så negativ og sende kjip energi til deg vennen! Unnskyld...

Du har mer enn nok med din egen eggy nå, som du må passe på. Enda godt du hadde din EL nå slik at jeg kan fokusere på deg de to neste ukene, det skal bli godt å bli ferdig med meg selv. Jeg er ute av gamet. Now it's all about you baby! ;)

Har du noen spennende planer i helgen da??

Her får jeg besøk av moren min noen dager, så blir litt mindre bim på kveldstid tenker jeg.. hvis du vil så kan vi godt utveklse mail eller noe annet :)

Skal selvfølgelig holde deg oppdatert, prøve i kveld, og i hvertfall i morgen :)

Ha en strålende lørdag <3

Klem klem klem, og heia heia supereggy!

Skrevet

neeeeeeeeei!! du må ikke være lei deg!!!! dritt, jeg fikk en mye travlere lørdag enn jeg hadde sett for meg og fikk derfor ikke komt meg på bim... men jeg skjønner ikke... tok du ny test ila dagen i går????? det ER jo fakta at folk har fått negativ på rd 12 og likevel vært gravide! selv om andre her inne nå har fått positivt tidligere enn dette så betyr det ikke at du ikke er gravid for det!?! det er jo forskjell mellom folk! jeg kommer på hele 3 ting som kan medføre at det er slike forskjeller:

*** når implantasjonen skjedde (dersom du hadde sen implantasjon så vil jo ikke hcg nivået ha hatt tid til å stige så mye enda)

*** antall befruktede og implanterte egg (dersom f.eks. noen av de andre her inne som har fått positivt har 2 og du bare har 1 så vil jo det utgjøre en vesentlig forskjell vil jeg tro)

*** individuelle forskjeller (ikke alle gravide produserer like mye hcg ettersom jeg har forstått, i tillegg kan det være forskjell fra graviditet til graviditet hos samme person!?)

Du må teste igjen i dag!! Har du gjort det???

åååååååh! Jeg føler sånn på meg at dette ikke stemmer. Sikkert fordi jeg så mye ønsker at det ikke er tilfelle at dere ikke har lyktes denne gangen.. men.. men.. men!!! Kanskje jeg har rett likevel? Jeg VIL ha rett!!!!

Oppdater meg kjære deg når du orker!! Håper å forbli uforstyrra her frem til rundt noon. Uforstyrra, utålmodig og grenseløst håpende!!! <3 <3 <3

Skrevet

Clearblue er bra tester,bortsett fra den som heter Clearblue pluss.Jeg testet positivt med clearblue digial alllerede 10 dager etter EL.Veldig mange her inne har fått feil svar eller feiltolket cbpluss så det er en test som jeg aldri kommer til å bruke.

Skrevet

CB digital er å stole på. Alt anna er bare spekulasjon og gjetting av streker her og der om man skal teste før testdagen.

Skrevet

Har du kjøpt/prøvd CB digital Løvemusen?????

(tenker på deg massssse!!!!)

Gjest Løvemusene
Skrevet

Hei sann!!

Jepp testet igjen idag (cb pluss,, ja jeg veit, hater den testen og skal aldri kjøpte den igjen) og fikk en svakere strek enn noen sinne. Det betyr at hcg trekker seg tilbake og jeg har bare vært kjemisk gravid. Føkk. Har gråti hele natten, for på dagen må jeg holde maska for det fittehølet av en mor er på tvangsbesøk i 5... FEM fuckings dager og jeg må sitte å høre på gnålinga hennes, hun vet at jeg akkurat har fått vite at jeg mest sannsynlig ikke blir gravid i 2012 og likevel skal hun sitte å mase om sine SMå problemer og mase konstant fra jeg står opp. Gleder meg til jobb i morgen for å komme unna det trollet :( er en grunn til at jeg ble tatt av barnevernet og levert til fosterfamilie som liten for å si det sånn.....

Beklager utblåsningen.. men jeg går på veggen her, og svelge tårer er jævli vondt... gleder meg til å legge meg så jeg kan la de tårene renne igjen. Jeg som skulle trene som trøst, får jo ikke gjort det når hun har invitert seg til meg nå på det minst passende tidspunktet.

Har en digital liggende, men tar ikke den i og med at strekene på pluss ble svakere og ikke sterkere. I morra tar jeg blodprøve bare for å bevise til sykehuset at jeg ikke er gravid slik at jeg kan få plass til nytt ICSI forsøk til jul eller når det blir.

Nå ble det veldig mye om meg selv her beklager det så utrolig utrolig mye. Men tusen takk for at jeg fikk skrive følelsene mine her, ellers kunne jeg plutselig ha eksplodert på den psychodama som er på besøk. Nå sitter hun å leser nyheter HøYT og vifter med de stygge tåfisene sine, jeg får bare lyst å skrive... vræææl :P hjelp!

Håper dere får en mye mye mye bedre søndag enn meg!!! Dette unner jeg INGEN :o

Skrevet

uff stor klem fra meg snuppa !!!

Skrevet

Løvemusen nå fikk jeg vondt av deg!!!! for en forferdelig dag! :(

<3

Skrevet
Hei sann!! Jepp testet igjen idag (cb pluss,, ja jeg veit, hater den testen og skal aldri kjøpte den igjen) og fikk en svakere strek enn noen sinne. Det betyr at hcg trekker seg tilbake og jeg har bare vært kjemisk gravid. Føkk. Har gråti hele natten, for på dagen må jeg holde maska for det fittehølet av en mor er på tvangsbesøk i 5... FEM fuckings dager og jeg må sitte å høre på gnålinga hennes, hun vet at jeg akkurat har fått vite at jeg mest sannsynlig ikke blir gravid i 2012 og likevel skal hun sitte å mase om sine SMå problemer og mase konstant fra jeg står opp. Gleder meg til jobb i morgen for å komme unna det trollet :( er en grunn til at jeg ble tatt av barnevernet og levert til fosterfamilie som liten for å si det sånn..... Beklager utblåsningen.. men jeg går på veggen her, og svelge tårer er jævli vondt... gleder meg til å legge meg så jeg kan la de tårene renne igjen. Jeg som skulle trene som trøst, får jo ikke gjort det når hun har invitert seg til meg nå på det minst passende tidspunktet. Har en digital liggende, men tar ikke den i og med at strekene på pluss ble svakere og ikke sterkere. I morra tar jeg blodprøve bare for å bevise til sykehuset at jeg ikke er gravid slik at jeg kan få plass til nytt ICSI forsøk til jul eller når det blir. Nå ble det veldig mye om meg selv her beklager det så utrolig utrolig mye. Men tusen takk for at jeg fikk skrive følelsene mine her, ellers kunne jeg plutselig ha eksplodert på den psychodama som er på besøk. Nå sitter hun å leser nyheter HøYT og vifter med de stygge tåfisene sine, jeg får bare lyst å skrive... vræææl :P hjelp! Håper dere får en mye mye mye bedre søndag enn meg!!! Dette unner jeg INGEN :o
Be henne dra hjem:)
Gjest Løvemusene
Skrevet

skulle gjerne ha, men hun bor i utlandet og ingen andre i familien gidder å ha med henne å gjøre :(

Skrevet

:'( :'( :'(

faen! ååååååååH!!! drit og dra. dette er så føkkings feil!!! :'(

den situasjonen der høres helt forferdelig ut. vet ikke hva jeg skal si. jeg hadde klikka fullstendig. seriøst, det der er ikke sunt for deg. kan samboeren hjelpe til med å okkupere mora di litt sånn at du kan få tid for deg selv? det vil si, hvis det ikke funker å gi henne beskjed om at du trenger å være alene? kan du ikke prøve det? så hvis hun absolutt vil være i leiligheten din så kan du ta deg en joggetur eller en spasertur sammen med samboeren til et sted dere er alene og hvor du kan få gråte i armene hans??? det er FULLT lov å si til henne at hun Må finne på noe, enten gå på shoppingsenter og/eller sette seg på en kafe?? eventuelt send henne ut på en lang spasertur hver dag??? du TRENGER tid for deg selv!! det er ikke sunt for deg å måtte takle henne hele dagen nå!!

*hjertesukk*

bare skriv her kjære deg. pøs ut alt du orker! dette er så forbanna trist. så forbanna urettferdig.... :'( min største medfølelse. og den største og lengste klemmen!!! <3 <3

Skrevet

uffff..... er så trist nå på dine vegne...... :'( :'(

Gjest Løvemusene
Skrevet

ååå snufs ikke meningen at du skulle bli deppa da baben, unnskyld..... :(

Ja kjenner det er like før jeg klikker nå, hun gnåler om å flytte tilbake til norge osv.. jeg sa det rett ut, hun har å se å holde seg i utlandet til jeg blir gravid, det stressmomentet der takler jeg ikke mens vi er prøvere..... jeg klarer ikke sitte å føre en normal samtale med henne, er det jeg som er rar... jeg klarer seriøst ikke å sitte å se på de tærene som beveger seg KONSTANT. Prøver å se på tv, men ser det er noe som beveger seg i øyehjørnet!

Gaaah kan ikke mannen komme hjem snart! Tror du ikke han reiste på sykkelritt i dag tidlig, er ikke hjemme før 18 tiden :(

Nei du har rett, jeg må UT, og det Nå, det er likefør hun får pc i skallen her.... hihi

Jeg har en sånn liten musikkspiller jeg har til lading nå, skal gå å kle på på meg joggeklær og ta en løpetur oppi skogen her. Skal ta med en hel klut for tårene, for det presser skikkelig på nå kjenner jeg.....

Unnskyld at jeg smittet over med sippingen min, prøv å nyte solskinnsdagen kjære, nyt dagen med din kjære og pass på å være glad, fordi du ruger på egg nå, og da er det viktig at du ikke er i dårlig humør vennen min! Jeg tenker masse på deg, og krysser fingrene for at du blir gravid på egenhånd nå, jeg trenger noe så stort og positivt inn i livet mitt nå og skal faen meg klare å vente to uker på den positive nyheten fra deg :D

Skrevet

Gråter her nå på dine vegne. Du vet, hormonene! *et lite smil* Er altså så lei meg for deg. Og du får ikke lov å unnskylde deg! Ikke tale om det der, så ikke skrive det igjen! *enda et lite smil*

Skikkelig dårlig taiming at han er borte til klokka seks :( Må bare si at jeg blir SUPER STOLT av deg hvis du tar turen ut nå og løper litt!!! Du ønsker sikkert mer enn alt annet å kunne få være hjemme i sofaen eller senga, samtidig som du ikke orker å være der pga henne... Men det er ikke dermed sagt at det er lett å komme seg ut....

Vet ikke hva jeg skal si... bare ønsker så gjerne at du ikke er så lei deg. At du kommer deg opp igjen kjapt etter dette fallet... Maange gode trøsteklemmer <3 <3 <3

Skrevet

Kjære løvemusen, ord blir fattige! Hva skal man si? Føler så inderlig med deg, og ingen skulle behøve å oppleve det du opplever akkurat nå. Og så ikke få lov til å sørge i fred, som er en naturlig reaksjon. Nei, ta deg en lang tur i skogen, finn deg et usjenert sted og hyl og skrik alt du orker. Hyl litt ekstra for moren din også, så kanskje dere unngår ødelagt pc ;)

Tenker masse på deg, og våger ikke slutte å håpe at blodprøven i morgen viser noe annet enn hjemmetestene. Fingers crossed kan iallfall ikke skade.

Stoooor trøsteklem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...