LillePipp Skrevet 19. august 2012 #151 Skrevet 19. august 2012 Uff, Babybell, så kjedelig Jeg vet akkurat hvordan det er selv. Syklusen før 1 pp var perfekt 28 dager. Den første syklusen vi prøvde bestemte den heller seg for å være 33 dager, altså 5 dager på overtid! Ble så skuffet.. Nå er jeg 1 dag på overtid, og bare håper. Puppene mine blir bare ømmere og ømmere, og de pleier ikke å være det før mensen, og var det heller ikke forrige syklus. Kanskje det kan være noe Skal teste i morgen tidlig igjen!
Bare blåbær Skrevet 19. august 2012 #152 Skrevet 19. august 2012 Oiij, så spennende lilymy:))) krysser fingrene for at syklusen din nå er stabil, og at det er en spire i magen:)))
Gjest Østfold-80 Skrevet 19. august 2012 #153 Skrevet 19. august 2012 Å nei,da kom Tr her i dag. akkurat pÅ dagen...Prøve igjen neste mnd.
Gjest JuniGull10 Skrevet 19. august 2012 #154 Skrevet 19. august 2012 Her også.. Ja, ja.. Kjente jeg ble skuffet idag. Nå går vi inn i 5 pp... Det rare er at jeg har vært ganske regelmessig de siste mnd, jeg egentlig veldig uregelmessig! Litt omvendt av deg ovenfor, med andre ord.. Nå tar jeg meg en liten bimpause og ikveld tar jeg nesten kald pils! Neste mnd skal jeg få det til!!! Lykke til til dere andre! Ha en god uke! :-)
LillePipp Skrevet 19. august 2012 #155 Skrevet 19. august 2012 Så dumt, da, dere to. Neste gang går det - det føler jeg på meg Og takk, Babybell Når jeg leser ordene fra deg og tenker på at det faktisk KAN være noe der inne, blir jeg helt satt ut.. Samtidig er jeg livredd for å bli skuffet og at mensen skal dukke opp. Jeg kommer til å bli så irrasjonelt lei meg Men tenk om...
LillePipp Skrevet 19. august 2012 #156 Skrevet 19. august 2012 Guilty... Jeg sitter her alene og kjeder meg, og så fikk jeg plutselig den (tåpelige) ideen å svi av en billigtest. Tenkte at "ja, ja, den er jo billig, og om jeg venter til i morgen tidlig med å prøve, kommer jeg til å våkne grytidlig". Så gjorde jeg det... TO STREKER!!! Den andre var veldig svak, men likevel tydelig rosa og tykk. Jeg tror ikke helt på det selv, men jeg er sikker på at den var positiv. Kan jo selvfølgelig ha vært falsk, men.. Pappaen er avgårde ute nå, og jeg har lyst til at han skal komme hjem med én gang...eller jeg har lyst til å løpe etter ham, men tror ikke jeg skal storme inn på restauranten og vifte med en tissepinne Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg...
Mamma til prins 2012 Skrevet 19. august 2012 Forfatter #157 Skrevet 19. august 2012 GRATULERE så mye LilyMy!! Du er hjertelig velkommen til å joine meg inne på 1.tri i maiklubben! Håper dere andre også kommer inn om ikke så lenge Mandag 13. aug. Tirsdag 14. aug. Onsdag 15. aug. *AussieAnette og lille William Torsdag 16. aug. Fredag 17. aug. *Verbena *Fuglefrø *UndrendeUllteppe Lørdag 18. aug. *Nurkekatt *LilyMy Søndag 19. aug. *Mamma til prins 2012 pp1 *Pærefrø, *Kråke *JuniGull10 Over i neste pp: Babybell G-09* <3 østfold-80 JuniGull10 Gravid Mamma til prins 2012 pp1 LilyMy
LillePipp Skrevet 19. august 2012 #158 Skrevet 19. august 2012 Tusen takk, Prinsemamma! Jeg kommer nok etter deg, men skal vente til jeg har tatt den digitale i morgen, for sikkerhets skyld
Pærefrø Skrevet 19. august 2012 #159 Skrevet 19. august 2012 Ser ut til at tr er i anmarsj her.... da er det over og ut for prøving for oss desverre. Har prøvd i ett år, hatt en BO, og nå orker jeg ikke mer. Er mitt valg, og har jo to flotte barn fra før og sambo ett, men ingen fellles. Lykke til alle prøvere
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 19. august 2012 #160 Skrevet 19. august 2012 Lykke til videre Pærefrø! Klem! Ser ut til at vi alle var fryktelig samstemte denne gangen, TR kom for fullt (virkelig!),i dag, to dager på overtid for meg også...jaja...vi får se neste mnd
LillePipp Skrevet 19. august 2012 #161 Skrevet 19. august 2012 Det var synd, Pærefrø. Men du er fantastisk heldig som har to herlige barn allerede Lykke til videre i livet! Her håper jeg intenst på at min første virkelig skal være på vei
Verbena Skrevet 19. august 2012 #162 Skrevet 19. august 2012 Så herlig LilyMy, gratulere!! Vet ikke helt hva jeg skal tenke her jeg sitter jeg. Prøver å la være å teste så lenge jeg klarer for jeg håper jo at den skal være positiv, men jeg må vel egentlig bare innse at den merkelige blødningen på onsdag var tr denne perioden.
Kråke Skrevet 19. august 2012 #163 Skrevet 19. august 2012 Her i gården begynte spottinga i går, så da er alt håp ute denne pp. Gratulerer til dere som er gravide, lykke til videre til alle oss andre
Verbena Skrevet 20. august 2012 #164 Skrevet 20. august 2012 negativ test i dag gjør at jeg tusler meg videre i neste pp og satser på at spira sitter denne gangen.
LillePipp Skrevet 20. august 2012 #165 Skrevet 20. august 2012 Lykke til neste gang, Verbena For halvannen time siden tok jeg en Cb digital, og der lyste det "Gravid 1-2"! Hurra :D
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 20. august 2012 #166 Skrevet 20. august 2012 Gratulerer LilyMy!! Lykke til videre! Dere andre; vi sees rundt omkring
Mamma til prins 2012 Skrevet 20. august 2012 Forfatter #167 Skrevet 20. august 2012 Gratulere LilyMy!! Det var veldig moro å høre at den digitale også slo ut. Nå er du hjertelig velkommen over i 1.tri med meg
LillePipp Skrevet 20. august 2012 #168 Skrevet 20. august 2012 Tusen takk for det, dere! Og masse lykke til til alle dere andre
Anette1987 Skrevet 20. august 2012 #169 Skrevet 20. august 2012 Gratulerer til alle gravide og lykke til dere andre! Her begynte brunlig utflod i dag tidlig 28 dager etter sa så då er vi i rute (selv om eg hadde håpt at det sku klaffe med engang).. Så då sier eg takk for meg og velkommen ny pp!
AussieAnette Skrevet 23. august 2012 #170 Skrevet 23. august 2012 Gratulerer til alle som ble gravide. Selv tar jeg en pause fra alt. Så får vi se hva som skjer. Lykke til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå