Gå til innhold

***IKM uke 33***

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, Babybell, så kjedelig :( Jeg vet akkurat hvordan det er selv. Syklusen før 1 pp var perfekt 28 dager. Den første syklusen vi prøvde bestemte den heller seg for å være 33 dager, altså 5 dager på overtid! Ble så skuffet.. Nå er jeg 1 dag på overtid, og bare håper. Puppene mine blir bare ømmere og ømmere, og de pleier ikke å være det før mensen, og var det heller ikke forrige syklus. Kanskje det kan være noe ;) Skal teste i morgen tidlig igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oiij, så spennende lilymy:))) krysser fingrene for at syklusen din nå er stabil, og at det er en spire i magen:)))

Gjest Østfold-80
Skrevet

Å nei,da kom Tr her i dag.:( akkurat pÅ dagen...Prøve igjen neste mnd.:)

Gjest JuniGull10
Skrevet

Her også.. Ja, ja.. Kjente jeg ble skuffet idag. Nå går vi inn i 5 pp... Det rare er at jeg har vært ganske regelmessig de siste mnd, jeg egentlig veldig uregelmessig! Litt omvendt av deg ovenfor, med andre ord..

Nå tar jeg meg en liten bimpause og ikveld tar jeg nesten kald pils! Neste mnd skal jeg få det til!!!

Lykke til til dere andre! Ha en god uke! :-)

Skrevet

Så dumt, da, dere to. Neste gang går det - det føler jeg på meg :)

Og takk, Babybell :) Når jeg leser ordene fra deg og tenker på at det faktisk KAN være noe der inne, blir jeg helt satt ut.. Samtidig er jeg livredd for å bli skuffet og at mensen skal dukke opp. Jeg kommer til å bli så irrasjonelt lei meg :(

Men tenk om... ;)

Skrevet

Guilty... Jeg sitter her alene og kjeder meg, og så fikk jeg plutselig den (tåpelige) ideen å svi av en billigtest. Tenkte at "ja, ja, den er jo billig, og om jeg venter til i morgen tidlig med å prøve, kommer jeg til å våkne grytidlig". Så gjorde jeg det...

TO STREKER!!! Den andre var veldig svak, men likevel tydelig rosa og tykk.

Jeg tror ikke helt på det selv, men jeg er sikker på at den var positiv. Kan jo selvfølgelig ha vært falsk, men.. Pappaen er avgårde ute nå, og jeg har lyst til at han skal komme hjem med én gang...eller jeg har lyst til å løpe etter ham, men tror ikke jeg skal storme inn på restauranten og vifte med en tissepinne :P Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg... :D

Skrevet

GRATULERE så mye LilyMy!!

Du er hjertelig velkommen til å joine meg inne på 1.tri i maiklubben!

Håper dere andre også kommer inn om ikke så lenge

Mandag 13. aug.

Tirsdag 14. aug.

Onsdag 15. aug.

*AussieAnette og lille William

Torsdag 16. aug.

Fredag 17. aug.

*Verbena

*Fuglefrø

*UndrendeUllteppe

Lørdag 18. aug.

*Nurkekatt

*LilyMy

Søndag 19. aug.

*Mamma til prins 2012 pp1

*Pærefrø,

*Kråke

*JuniGull10

Over i neste pp:

Babybell G-09* <3

østfold-80

JuniGull10

Gravid

Mamma til prins 2012 pp1

LilyMy

Skrevet

Tusen takk, Prinsemamma! :D Jeg kommer nok etter deg, men skal vente til jeg har tatt den digitale i morgen, for sikkerhets skyld ;)

Skrevet

Ser ut til at tr er i anmarsj her.... :( da er det over og ut for prøving for oss desverre. Har prøvd i ett år, hatt en BO, og nå orker jeg ikke mer. Er mitt valg, og har jo to flotte barn fra før og sambo ett, men ingen fellles.

Lykke til alle prøvere :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Lykke til videre Pærefrø! Klem!

Ser ut til at vi alle var fryktelig samstemte denne gangen, TR kom for fullt (virkelig!),i dag, to dager på overtid for meg også...jaja...vi får se neste mnd ;)

Skrevet

Det var synd, Pærefrø. Men du er fantastisk heldig som har to herlige barn allerede :) Lykke til videre i livet! Her håper jeg intenst på at min første virkelig skal være på vei :)

Skrevet

Så herlig LilyMy, gratulere!!

Vet ikke helt hva jeg skal tenke her jeg sitter jeg. Prøver å la være å teste så lenge jeg klarer for jeg håper jo at den skal være positiv, men jeg må vel egentlig bare innse at den merkelige blødningen på onsdag var tr denne perioden.

Skrevet

Her i gården begynte spottinga i går, så da er alt håp ute denne pp. Gratulerer til dere som er gravide, lykke til videre til alle oss andre :)

Skrevet

negativ test i dag gjør at jeg tusler meg videre i neste pp og satser på at spira sitter denne gangen.

Skrevet

Lykke til neste gang, Verbena :)

For halvannen time siden tok jeg en Cb digital, og der lyste det "Gravid 1-2"! Hurra :D :D :D

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Gratulerer LilyMy!! Lykke til videre! :)

Dere andre; vi sees rundt omkring ;)

Skrevet

Gratulere LilyMy!! Det var veldig moro å høre at den digitale også slo ut. Nå er du hjertelig velkommen over i 1.tri med meg :)

Skrevet

Tusen takk for det, dere! Og masse lykke til til alle dere andre :)

Skrevet

Gratulerer til alle gravide og lykke til dere andre!

Her begynte brunlig utflod i dag tidlig 28 dager etter sa så då er vi i rute (selv om eg hadde håpt at det sku klaffe med engang).. Så då sier eg takk for meg og velkommen ny pp!

Skrevet

Gratulerer til alle som ble gravide. Selv tar jeg en pause fra alt. Så får vi se hva som skjer.

Lykke til alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...