Gå til innhold

***IKM uke 33***

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk et svakt kryss på cb i går morges, men den loddrette streken ble til en tynn strek som ikke var like bred som den vannrette. Når jeg googler så ser det ut som ar testen er negativ... Så nå venter jeg bare til jeg kan få tatt en cbd i morgen tidlig. På ikm dagen

Så spennende til både Kaja og babybell :)) eg har fortsatt ingen strek.. så begynner å få mine tvil om det er noe inni der! Får se det positive med det at eg faktisk kan ta meg et(eller flere!!) glass champagne og kose meg i bryllupet mitt i spania om 2 uker :) Hadde eg funnet ut nå at eg er gravid kjenner eg meg rett hadde det satt en liten demper på ferien i det store utland siden eg hadde sa og kommer til å være ekstra påpasselig med ka eg spiser og gjør neste gang! Selv om eg vet det nok ikke hadde noe med det å gjøre at eg mistet.. men er no bare litt over bekymret av meg!

Har nå pakket med meg tampong på jobb i natt! men er og suuuper tissetrengt for eg har ikke tisset siden i går kveld så eg kan ta en test med skikkelig morgen urin om sånn ca. 2 og en halv time! *krysser fingrene for litt angst i syden*

Ja dette var overtrøtte meg! Klar for å gå hjem å vekke lille prinsessen min før hun skal i bhg og eg ska sove noen gode timer <3

Ikm i dag, negativ gtest på tirsdag (ingen overraskelse gitt) og onsdagsmorgen startet det jeg trodde var mensen.. Men etter noen timer med en halvhjertet blødning, ja vi velger å kalle den det for mer puslete blødning har jeg aldri vært borti. Etter 5-6timer ga det seg nesten helt, men det kom små spor av blod innimellom resten av onsdagen og nesten hele torsdag.

Undrer på om det kan ha vært en festeblødning e.l. men kjenner at jeg er super nervøs for å teste. Er småkvalm og har ikke hatt noen av mine vanlige menssmerter, bruker å ha super vondt i korsryggen blandt annet...

Kanskje jeg våger meg på en test på søndag...

Gleder meg til å høre oppdateringer fra dere alle, Anette, Verbena, Kaja og Babybell! :)

Jeg klarte ikke å dy meg, og tok en test i dag tidlig. Den var negativ, selvfølgelig. Hadde ikke store håpet igrunn. Men puppene har vært superømme den siste uka (symptomjakt, anyone?), og siden ikm egentlig fint kan være når som helst mellom i morgen og onsdag, har jeg ikke gitt opp håpet enda ;) Skal prøve å vente til mandag med å teste igjen, men vi får da se :P

Gjest UndrendeUllteppe

Ikm i dag, klarte å la være å teste i morges også. Tror nesten jeg har fått litt angst for å teste, samtidig som jeg håper TR ikke kommer hehe...huff...ingen spor etter TR heller for den saks skyld, men den kan jo komme i kveld, har ingen faste tidspunkt den bruker å komme på. Går bare å venter på at den skal gi seg til kjenne.

Annonse

Ingen utslag på min test i dag heller.. Begynner egentlig bare å gi opp denne pp! Så hører du om andre venner som er blitt gravid og hadde vært like langt som deg hvis du ikke hadde mistet.. Så tror eg bare må roe meg ned så ikke skuffelsen blir for stor :( skal liksom være lykkeligste tiden nå frem til bryllupet! Også skjønner eg ingenting siden el testen for 2 dager siden var kjempe positiv.. Men det viste jo cbfm for 2 uker siden! Ender vel med at den jævela tanten kommer i bryllupet om 2 uker :P det var dagens klaging! Nå ska eg bare kose meg med mine kjære i helgen og være gla for at eg har en så nydelig liten familie! <3

Hei hei. Tok en clearblue digital i dag og den var negativ. Så der dro det lille jeg hadde av håp:( Hatt endel mensmurringer idag, og har gått med bind i hele dag,men ingen tr. Bruker å få tr på kveld/natt til vanlig, så blir nok i natt... :((((

Så psyker meg opp til tantebesøk....

Lykke til til dere andre...

Endret av Babybell *G-09* <3

Det var synd, Bell. Neste periode går det nok, skal du se. Jeg heier på deg :) Selv er jeg nokså nervøs, og håper at mensen ikke skal melde sin ankomst, men jeg har ikke troa. Så redd for å bli skuffet, men det blir jeg jo uansett hvor mye jeg prøver å fortelle meg at det ikke er overraskende om det ikke går med én gang :P

Tok en test til morgenen idag og den var POSITIV!! Har ikke helt gått opp for meg enda, er veldig rart. Så tror ikke jeg klarer å slippe jubelen helt løs enda. I så fall blir det to tette barn med 16mnd mellomrom <3

Klarer dere å se streken?? Hadde blendahvit test i går, og er vel bare 10dpo men testet veldig tidlig positivt forrige gang og.

post-742573-0-95143800-1345277909_thumb.jpg

Annonse

Gjest UndrendeUllteppe

Ingen TR enda, tør ikke teste :o Mamma er her og mannen er bortreist, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...fortelle mamma og evt la henne bli den første som vet det, i så fall blir nok mannen fornærmet (han var ikke den første sist heller, men det var et uhell)...eller vente med å teste og ikke si noen ting. Han kommer hjem om en uke, jeg vet ikke om jeg klarer å vente så lenge. Huff. En annen ting er at han ikke klarer å holde tyst om det i tolv uker (tror jeg garantert), så det er kanskje best å vente med å si noe uansett?

Endret av UndrendeUllteppe
Gjest Østfold-80

Jeg hadde aldri klart og IKKE si noe om det til mannen min,men nå vet jeg at han ikke sier noe da...ikke gjort det før iallefall..hihi.

Jeg er spent på om jeg får TR i morgen,i morgen er dagen...wæææ.:)

Hvis den ikke kommer i morgen,så skal jeg teste meg Man morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...