Gå til innhold

***IKM uke 33***

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ojjjj, så spennende Aussie Anette!!! Krysser fingrene for deg!!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åå spennende aussianette!! Eg og ska ta en i morgen! Fått kviser på skuldrene som eg hadde sist!

Skrevet

Hmm.. testen jeg tok igår var veldig svak (skyggestrek?) Idag morges var den negativ og kom litt blod på papiret idag morges. Venter bare nå på at tr skal komme for full styrke. Men på den andre siden føler jeg meg bare enda mer kvalm og uggen idag.

Skrevet

Tok også en test i dag siden jeg er hjemme igjen fra ferie. Men den var som forventet negativ. Ikke så rart siden det er en uke til ikm.... Så får bare smøre meg med den tålmodigheten jeg ikke har

Skrevet

Da er jo dette uka vår jenter. Måtte spirene sitte

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg tror ikke jeg har noen symptomer, har vært veldig oppblåst, men så har jeg også spist store mengder godteri de siste dagene, og da blir jeg sånn. Ellers har jeg vært irritabel som alltid ved PMS, og i dag har jeg litt mensmurringer, så her kommer nok TR som forventet på fredag ;) går greit det, kjøpte en vindunk for en måneds tid siden, og den trenger jeg sikkert et halvår på å få i meg :P jeg stresser ikke, selv om det jo er spennende også ;)

Skrevet

Satser på at det her er syptomer, vært skikkelig vindfull i magen i dag, og har gjort nr2 3 ganger bare til nå liksom....småuggen og trøtt.... Desverre ennå noen dager til jeg kan teste...

Skrevet

Tok en blendahvit test i dag tidlig. 11 dpo. Ingen spesielle symptomer. litt murringer, men det er det samme som jeg bruker å ha til vanlig også...

Gjest JuniGull10
Skrevet

Har hatt murringer siden fredag, men det bruker jeg vanligvis å ha før mens.. Har ingen spesielle tegn sånn ellers....

Skrevet

Klødde i fingrene og tok en test nå, ble et kritthvit resultat. Men er 10 dpo, så det er ennå håp.... Blir så irritert på meg selv for å ikke klare å vente litt lenger med testing..

Gjest Østfold-80
Skrevet

Sånn er jeg og,har testa 2 ganger allerede..hihi. I dag tidlig (5 dager før ikm) fikk jeg negativ.:( Nå har jeg vel mista håpet og regner med å få mensen til søndag.

Eneste tegn på kanskje en graviditet er at jeg har blitt litt kvalm etter hvert måltid og oppblåst. Oppblåst blir jeg jo og før mensen.

Ja,ja...vi får se.:)

Lykke til dere jenter,håper vi får positivt snart!;)

Gjest JuniGull10
Skrevet

Klarte ikke å dy meg.. Tok en test og den var blendahvit. Jeg vet det er tidlig ennå, men mister jo håpet litt da.. Jeg er i 4 pp. Forrige gang ble jeg gravid på første forsøk, så lurer jo på om det er noe galt nå. Eggløsningene har forandret seg siden den gang.. Hmm..

Nei, nå skal jeg på jobb. Har hatt en lang lærerferie, så skal nok bli sunt for meg å komme igang igjen og fylle hjernen med noe annet! :-)

Skrevet

Har fått vonde pupper, og har bare lyst på hvetebakst. Så skal i gang å bake jeg nå :) satser på at det er symptomer :)

Skrevet

Det var leit, AussieAnette! Kjennes som min TR er rundt svingen også! Æsj!

Skrevet

Her kom dumme TR i natt, to dager før IKM (IGJEN)... Grr... Skjedde forrige periode også, kroppen ser ut til å være i ulage etter ferien, plutselig på 26 dagers sykluser, noe jeg aldri har hatt før.

Men snakk om å være "in denial" da.. Sitter og håper på at jeg likevel er gravid, siden det stikker litt rart på høyre side av livmora, akkurat som om noe borrer seg innover. Tok en test senest i går kveld, og den var jo negativ så klart.

Er nok bare å akseptere at det ikke gikk denne gangen og satse igjen om en drøy uke! Lykke til til dere andre!

Skrevet

Hei!

har levd i "sjul" her sammen med dere denne uken å følger spennt med på dere!

Vi er i første pp på barn nr 2, er veldi redd for å skru opp forventningene så har derfor vært "innaktivbruker". men dette forumet er jo toppen mens en går å venter for å få utløp forr spenning forventning og skuffelser, gleder og det som følger et svangerskap,.

Men jeg bare undrer meg, er jeg den eneste som gruer for å ta den testen.... jeg ser og kjenner symptomer og har gjort det siden el, men mange er jo like med at TR er i anmasj, IKM er idag tanta uteblir, men jeg har utsatt testen av fare for å bli skuffet.

(i forrige runde slo ikke testen ut før 10!!!!!!!!!!!!! dager over ikm pga lav/treg hcg stigning, så jeg drøyer det litt av den grunn sikkert også)

Føler meg bare litt unormal da de fleste tester før forventet TR og ikke drøyersom meg....

Skrevet

Hei Ronja og alle dere andre.. Jeg sniker litt i kulissene her jeg også.. Første pp og har ikm søndag/mandag ish.. Jeg også venter lenge med å teste.. Har ikke engang gått til anskaffelse av gtester enda.. Tenk om testen blir negativ??!! Litt redd for det - så venter til antatt ikm..

Skrevet

Jeg unner meg noen dager med innbilt graviditet fram mot helga. Ikm lørdag/ søndag (fikk ikke el-testa nøyaktig), har kjent litt stikkinger og mensmurringer fra ca 9 dpo (men det gjorde jeg forrige pp også), og fikk bittebittelitt blod på papiret i stad. Lov til å håpe at noe festet seg? Vet jeg setter meg selv opp for en nedtur hvis ikke, men... :) Krysser fingrene for dere andre også :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Ikm i morgen, men mulig også nærmere lørdag når jeg tenker meg om, ELsmertene kom ikke før sent på kvelden den aktuelle dagen. Merker at jeg er spent, så prøver å jekke ned forventningene litt. Vi får se om jeg klarer å la være å teste i morgen tidlig (har vært flink til nå), prøver å tenkte at jeg venter til lørdag ved «uteblitt» mens i morgen. Har vel egentlig bare menssymptomer, så regner med tanta kommer egentlig. Lykke til dere andre også da, og bedre lykke neste måned til dere som fikk besøk av TR nå :-)

Gjest Østfold-80
Skrevet

Så flinke dere er som drøyer testinga,skulle ønske jeg og klarte det! Men jeg må innrømme at å lese at det er ganske normalt å ikke få positiv test før etter ikm er godt.:)

Jeg testa heller ikke positivt før 2 dager etter ikm ved første graviditet.

Skrevet

Usj....testa i dag, neg, som venta. Testa med docmorris.

Kjøpte en to pk, men venninna mi tok med seg den siste, hvis ikke så svir jeg den bare av uten grunn...

Så, får bare vente i spenning :)

Gjest JuniGull10
Skrevet (endret)

Jeg tar neste test på lørdag. Jeg er blant dem som ikke klarer å la være å teste.. Men det er jo egentlig dumt å teste før Ikm..

Synd å høre om dere som allerede har fått tr. Jeg har mistanke om at den kommer her også, men har jo et lite håp eller ønske..

Endret av JuniGull10
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Usj....testa i dag, neg, som venta. Testa med docmorris.

Kjøpte en to pk, men venninna mi tok med seg den siste, hvis ikke så svir jeg den bare av uten grunn...

Så, får bare vente i spenning :)

Hihi, kjekt med venninner som tar litt styring ;)

Skrevet

Hei! Jeg har også vært skygge en stund og fulgt med på dere. Vi prøver på nr 3 som blir attpå klatt. Har blitt veldig lett gravid tidligere så håper jeg får flytte fort over til 1.tri, men mye kan jo ha skjedd med fruktbarheten på 5,5 år. Den avtar vel gjerne med alderen.

Jeg har følt meg gravid siden ca 4-5 dpo. Nye små tegn hele vegen. Begynte med at jeg ble veldig, veldig kald. Noe je også var de tre første mnd med de to forrige. (Men som jeg jo veldig ofte også er ellers - så kan gjerne være innbilning.) Så kom bødninger i tannkjøttet som jeg får når jeg har helt ny tannbørst og som jeg har hatt når jeg har vært gravid. Jeg har ikke ny tannbørst nå så det tok jeg som ett sikkert tegn. Morgenen etter tok jeg en test (8 dpo) - blendahvit. Så forsvant alle tegn ett par dager. Så på 10 dpo fikk jeg diaré. Da var jeg igjen sikker på at det måtte være noe for det har vært ett av de første symptomene i begge de forrige svangerskapene. testet morgenen etter med cb+\-. Fikk da en sånn tynn skyggestrek som mange her inne har advart mot. Tok da en cb digital som sa ikke gravid. I går kom min eminente gravidluktesans på plass så i dag tok jeg en ny cb +\-. Samme resultat som sist - svak tynn skyggestrek. Mulig litt sterkere enn sist, men helt ubetydelig. Hadde nå bare igjen en g.test så bestemte meg for å drøye den til i morgen. Men i kveld klarte jeg ikke å få ro på meg så tok en EL-test. Der fikk jeg en strek som var litt svakere enn kontrollstreken så vet ikke om det teller (spesielt ikke når testene er igjen fra prøve og bli gravid runden i 2006!! Og har gått ut på dato for lengst). Eneste jeg har oppnådd er at jeg er totalt forvirret! Tørr ikke tenke på hvor testoman jeg skal bli etterhvert om jeg må være her mange pp! Føler meg veldig gravid, men samtidig har jeg tidligere hatt veldig positive tester etter 10dpo så har mine tvil nå når jeg har lest her inne at en pluss ikke nødvendigvis er en pluss på cb sine tester.

Måtte denne natten løpe av gårde så jeg snart får testet igjen med cb digital! Og nå har jeg lovet meg at sier den ikke gravid så skal det ikke testes igjen før tidligst 5 dager etter IKm. Blir jo helt tullerusk av dette. Innbilt graviditet er ikke til å kimse av:-)

Lykke til til alle dere andre som sitter i spenning og forsøker å holde tilbake på testene:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...