Gå til innhold

***IKM uke 33***

Anbefalte innlegg

Ingen positive tester på meg enda. Det kan jo tyde på at jeg kanskje egentlig hører hjemme i uka etter, men jeg blir her likevel :) Dere kan vel vente på meg? ;) Jeg har visst lengre syklus enn normalt denne gangen også. Eller det er kanskje en sjanse for at jeg har hatt eggløsning og det ikke vistes på testen? Er det noen av dere som har erfaring med det?

Fortsetter under...

Verbena: Vi som har like mange dager i syklusen. Hvordan føler du deg? Jeg føler meg gravid.. hehe ;) Men psyken har spilt meg et puss før.. :=)

Føler meg mistenkelig nok litt gravid her jeg sitter. Det mest "skumle" er vel at jeg som i de to forrige svangerskapene plutselig har begynt å ha merkelig realistiske drømmer både om gravidmage og fødsel :P

Så om ikke hodet mitt spiller meg noen puss nå så er jeg gravid. Har stemt på de to andre så kanskje stemmer det denne gangen også. Dagene frem til ikm kan godt gå veldig fort for min del værtfall ;)

Verbena: Du skal nok se at det er en ørliten baby der :D Jeg for min del håper jeg i det hele tatt klarer å legge et egg. Men vi er i alle fall ganske sikre å treffe om det skjer uansett: Ferie og null stress = sex nesten hver eneste dag ;)

Endret av LilyMy

LilyMy: Det er helt sant. :) Men det er vel fortsatt mulighet for at el kommer en av de nærmeste dagene? Ikke hatt andre tegn på el heller?

Jeg driver selv og kjemper mot lysten til å kjøpe graviditetstest selv om jeg vet det er altfor tidlig .. ;)

Annonse

Sorry detaljer men igår og idag har det vært det såkalte eggløsningsslimet. Testen i går var nesten positiv (tatt ved morgen urin) men idag til morgenen syns jeg kanskje den var litt svakere. Er det mulig at den feks hadde vært positiv igår kveld og ikke idag tidlig?? Men vi var nok for tidlig ute med aksjeinnlegging. Siste på lørdagskveld... Men men

Verbena: Vi som har like mange dager i syklusen. Hvordan føler du deg? Jeg føler meg gravid.. hehe ;) Men psyken har spilt meg et puss før.. :=)
Føler meg mistenkelig nok litt gravid her jeg sitter. Det mest "skumle" er vel at jeg som i de to forrige svangerskapene plutselig har begynt å ha merkelig realistiske drømmer både om gravidmage og fødsel :P Så om ikke hodet mitt spiller meg noen puss nå så er jeg gravid. Har stemt på de to andre så kanskje stemmer det denne gangen også. Dagene frem til ikm kan godt gå veldig fort for min del værtfall ;)

Når eg var gravid med jenten min hadde eg det sånn og! Før eg tok test hadde eg masse rare gravide drømmer! Rart kordan kroppen gir beskjed! Har ikke hatt noen sånne enda eg då, så er nok ikke gravid denne mnd eg!

Krysser fingrene for dere alle og gleder meg til vi kan begynne å teste!! Fått en hel haug med g og el tester av en venninne som er gravid så her skal det ikke spares på noe :)

LilyMy: Det er helt sant. :) Men det er vel fortsatt mulighet for at el kommer en av de nærmeste dagene? Ikke hatt andre tegn på el heller?

Jeg driver selv og kjemper mot lysten til å kjøpe graviditetstest selv om jeg vet det er altfor tidlig .. ;)

Joda, det er fullt mulig at den kommer snart. Kanskje i morgen eller på onsdag? Er visst ikke helt stabil ;) Skal bare fortsette høyhoppinga vår, så går det vel.

Jeg må ærlig talt si at jeg aldri har merket noen tegn til eggløsning. Folk her snakker om smerter og slim og det hele, men jeg har ikke peiling :P Det finnes vel endel av oss også ;)

Joda, det er fullt mulig at den kommer snart. Kanskje i morgen eller på onsdag? Er visst ikke helt stabil ;) Skal bare fortsette høyhoppinga vår, så går det vel.

Jeg må ærlig talt si at jeg aldri har merket noen tegn til eggløsning. Folk her snakker om smerter og slim og det hele, men jeg har ikke peiling :P Det finnes vel endel av oss også ;)

Eg har heller aldri merket noe til eggløsning men den er der jo tydeligvis allikevel.. Ser ut til at eg har eller får el nå testet nettopp en billigstrimmel og ganske sterk strek.. Så då blir det vel ikm i uke 34 istedenfor!! Bare krysser fingrene for at eg ikke får mensen akkurat når vi skal gifte oss i Spania! Hadde vært myyyye koseligere med en positiv g test i bryllupsgave :)

Gjest UndrendeUllteppe

Jadda jenter...hur är läget?? Her går nå dagene, jeg er sur og irritert, men det er jo nesten begynt å bli vanlig nå. Enten er det eggløsningen som gjør meg hormonell, eller dagene før og under mens, eller bare en irriterende samboer :P harde dager på jobb, med mange sure miner gjør sitt, og jeg kjenner at jeg har fryktelig lyst på et trøsteglass vin, men det blir jo litt feil. Får vente til ikm da og se om det blir et glass eller ikke :P ellers går jeg litt med en skrekkblandet fryd, dette blir nummer to og jeg synes det blir litt skummelt det også...

Annonse

Jadda jenter...hur är läget?? Her går nå dagene, jeg er sur og irritert, men det er jo nesten begynt å bli vanlig nå. Enten er det eggløsningen som gjør meg hormonell, eller dagene før og under mens, eller bare en irriterende samboer :P harde dager på jobb, med mange sure miner gjør sitt, og jeg kjenner at jeg har fryktelig lyst på et trøsteglass vin, men det blir jo litt feil. Får vente til ikm da og se om det blir et glass eller ikke :P ellers går jeg litt med en skrekkblandet fryd, dette blir nummer to og jeg synes det blir litt skummelt det også...

Kjenner meg godt igjen! Trøtt og lei fra nattevakt og en forkjølt jente som er trøtt og lei etter bhg! Kor gammel er din første då? Min er 19 mnd, så ved en evt nr to vil hun være 2 år og 4-5-6 mnd :) så tror det blir en fin alder, men skummelt er det!

Aldri merket noe til el men har vel egentlig aldri visst helt korti eg har det.. Og i dag viste cbfm'n min maksimal og el, og i dag har eg hatt vondt i magen nesten litt som mens smerter! Men har heldigvis fått lagt inn aksjer hver dag de siste dagene + i dag så krysser fingrene for at det skjer noe!

Jeg bestilte graviditetstester fra billigtester idag. Så da kommer vel de om noen dager. :) :) Blir spennende.. :)

Eg fikk meg en hel haug med billigstrimmler både g og el tester av en venninne så gleder meg masse til å begynne å teste! Virker så eg har hatt to el denne syklusen då så skjønner fint lite! :P når kan du begynne å teste?

Mandag 13. aug.

Tirsdag 14. aug.

Onsdag 15. aug.

*AussieAnette og lille William

Torsdag 16. aug.

Fredag 17. aug.

*Verbena

*Fuglefrø

*UndrendeUllteppe

*Babybell

Lørdag 18. aug.

*Nurkekatt

*LilyMy

Søndag 19. aug.

*Mamma til prins 2012 pp1

*Pærefrø,

*Kråke

*JuniGull10

Over i neste pp:

Gravid

Ja, da er aksjene lagt inn, og den grusomme ventetiden har startet. Prøvde å teste eter el denne mnd, men fikk ikke positiv test. Tror jeg har hatt el, da jeg har stabile sykluser på 26-28 dager. Så da er det bare å krysse fingrene.

Lykke til til dere andre. Håper på mange positive tester i uke 33!!!!:)

Gjest UndrendeUllteppe

Kjenner meg godt igjen! Trøtt og lei fra nattevakt og en forkjølt jente som er trøtt og lei etter bhg! Kor gammel er din første då? Min er 19 mnd, så ved en evt nr to vil hun være 2 år og 4-5-6 mnd :) så tror det blir en fin alder, men skummelt er det!

Aldri merket noe til el men har vel egentlig aldri visst helt korti eg har det.. Og i dag viste cbfm'n min maksimal og el, og i dag har eg hatt vondt i magen nesten litt som mens smerter! Men har heldigvis fått lagt inn aksjer hver dag de siste dagene + i dag så krysser fingrene for at det skjer noe!

Han blir straks to, trassen har starta, og det å komme seg ut av døra på morgenen begynner å bli ganske avanserte greier...ser for meg dette i tillegg til søvnløse netter, amming døgnet rundt og to barn i armene ned trappa og ut i bilen, med bleia under armen, kosebamsen i buksa på guttungen, smokken i veska og mobilen i bhgsekken....sukk...:P

Her er det bare bra :) Fikk jo aldri positivt på de 7 eggløsningstestene jeg hadde, men det går fint. Jeg satser på å ha truffet likevel. Nå i kveld kjenner jeg faktisk menslignende smerter nederst i magen. Kanskje det kan være eggløsningen jeg kjenner? Ikke om jeg vet.. Om det er slik, har jeg i hvert fall truffet spikeren på hodet med mange fine svømmere innsprøytet for 5-6 timer siden :P

Og velkommen, Babybell :)

Jeg bestilte graviditetstester fra billigtester idag. Så da kommer vel de om noen dager. :) :) Blir spennende.. :)
Eg fikk meg en hel haug med billigstrimmler både g og el tester av en venninne så gleder meg masse til å begynne å teste! Virker så eg har hatt to el denne syklusen då så skjønner fint lite! :P når kan du begynne å teste?

Venter mensen enten tirsdag eller onsdag til uka :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...