Gå til innhold

***IKM uke 33***

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk positiv eggløsningstest idag med en syklus på 30 dager... :)

Så moro! Bare å kjøre på da ;) Jeg tok min første eggløsningstest i dag selv. Den var negativ (selvfølgelig), men jeg skal fortsette med en hver dag nå framover :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper virkelig spira sitter denne gangen. Tida begynner og løpe ut for meg, så Må bare skje nå. Krysser fingre :)

Skrevet

Mandag 13. aug.

Tirsdag 14. aug.

Onsdag 15. aug.

*AussieAnette og lille William

Torsdag 16. aug.

Fredag 17. aug.

*Verbena

Lørdag 18. aug.

*Nurkekatt

*LilyMy

Søndag 19. aug.

*Mamma til prins 2012 pp1

*Pærefrø,

*Kråke

*JuniGull10

Over i neste pp:

Gravid

Skrevet

Gratulere med positiv eggløsningstest :)

Tok en test i dag jeg og, men den var negativ. Men bare å fortsette å teste. Den er beregnet til helga, hvis syklusene er "normale"

Skrevet

Tror kanskje eg hører til her! Hadde en sa der eg begynte å blø forrige mandag. Hcg var ute av kroppen og graviditetstest negativ på fredag. Tok en el test på søndag på gøy og den var jo super positiv søndag og mandag! Blødningen sluttet lørdag så er jo litt tidlig med el men er jo rart hvis den blir positiv pga sa siden hcg er ute av kroppen! Vi har nå lagt inn aksjer og satser på at det stemmer ;)

I så tilfelle er ikm 14 august ! skriver på mobil, kjempe fint om noen kan skrive meg inn :))

Skrevet

Tror kanskje eg hører til her! Hadde en sa der eg begynte å blø forrige mandag. Hcg var ute av kroppen og graviditetstest negativ på fredag. Tok en el test på søndag på gøy og den var jo super positiv søndag og mandag! Blødningen sluttet lørdag så er jo litt tidlig med el men er jo rart hvis den blir positiv pga sa siden hcg er ute av kroppen! Vi har nå lagt inn aksjer og satser på at det stemmer ;)

I så tilfelle er ikm 14 august ! skriver på mobil, kjempe fint om noen kan skrive meg inn :))

Synd å høre om SA. Det er min store frykt, men jeg må vel innse at det en en risk jeg må ta.. Hvilken uke var du i? Men bra at kroppen er igang såpass raskt! Håper det vokser fram en spire med det samme igjen nå :) (Skriver fra mobil selv, men noen andre skriver deg vel inn ;) )

Skrevet

Hei! Hopper på her, mulig ikm 15 august, om noen kunne skrive meg opp?

1 pp etter MA, så er ikke helt sikker på hvordan syklusen er. Så dette kan jo bli spennende..

Negativ el test i dag etter en hel uke med testing og bare positivt utslag. Tipper jeg fortsetter å teste etter frem til ikm just in case ;)

Skrevet

Skrev deg opp eg Symbio :) Like usikker som deg på denne syklusen, men greit å ha et utgangspunkt!

Lilymy: Eg var i uke 6, så heldigvis ikke lengre.. men var helt grusomt! Gikk 1 uke uten å vite noe, ingen som ville ta meg inn på ul så måtte vente på hcg prøve for å se om den sank.

Lykke til med el testing og ikm allesammen :))

Mandag 13. aug.

Tirsdag 14. aug.

*Anette1987(Første pp etter sa)

Onsdag 15. aug.

* Symbio

Torsdag 16. aug.

Fredag 17. aug.

*Verbena

Lørdag 18. aug.

*Nurkekatt

*LilyMy

Søndag 19. aug.

*Pærefrø,

*Kråke

*JuniGull10

Over i neste pp:

Gravid

Skrevet

Tusen takk for det, Anette! Lykke til til deg også! :)

Skrevet

Da skriver jeg meg opp her :-)

Har hatt 6 pp med avslappet holdning nå men begynner å bli utålmodig! Så denne pp blir det å teste etter eggløsning får å bedre sjansene. Bor heldigvis sammen med en som gjerne vil at det skal klaffe snart også :-)

Mandag 13. aug.

Tirsdag 14. aug.

*Anette1987(Første pp etter sa)

Onsdag 15. aug.

* Symbio

Torsdag 16. aug.

Fredag 17. aug.

*Verbena

*ingunn1504

Lørdag 18. aug.

*Nurkekatt

*LilyMy

Søndag 19. aug.

*Pærefrø,

*Kråke

*JuniGull10

Over i neste pp:

Gravid

Skrevet

Da var det positiv el-test på mandag og tirsdag, og negativ idag. Så da er vel el over for min del. Bare og vente med andre ord.

Føler på kroppen at det er noe som skjer. Må leve i håpet ;)

Skrevet

Så spennende! Eg brukte billig test søndag og mandag som var positiv men usikker på om det er grunnet sa.. Prøvde en cb i dag som var negativ.. Så blir spennende å se om eg har hatt el i det hele tatt! Ska hvertfall fortsette å teste med cbfm frem til ikm..

Skrevet

Jeg brukte billigtester :) Er første gang jeg har brukt eggløsningstester så har brukt en hel haug. Startet tidlig i tilfelle jeg hadde tidlig eggløsning.

Skrevet

Min test var negativ i dag også. Håper på at den i det hele tatt BLIR positiv, men det blir den vel.. Håper "magien" skjer som det skal inni dere nå :)

Skrevet

Negativ el test i dag og. Men håper og tror at den kommer snart. Dkal på ferie nå så vet ikke hvor mye aksjer som kan bli lagt inn med stor familien rundt seg. Men får bare se om det dukker opp en mulighet

Skrevet

Negativ el test i dag og. Men håper og tror at den kommer snart. Dkal på ferie nå så vet ikke hvor mye aksjer som kan bli lagt inn med stor familien rundt seg. Men får bare se om det dukker opp en mulighet

Bare å snike seg litt rundt, det ;) Ekstra spenning? Hehe. Nei, det hadde vel ikke vært så moro å bli fersket av bestemor eller lillebror.. :P

Min eggløsning kommer vel til helga også. Gleder meg til å te en ny test når jeg kommer hjem i kveld! Men først har vi en laaang togtur foran oss.

Gjest JuniGull10
Skrevet

Ser ut til at el kommer som forventet i helga her også. Testen var negativ igår, men jeg kjenner at noe er på gang. Jeg har en ganske så merkbar el, men jeg sliter litt med å forstå akkurat dagen egget slipper.. Så vi har sex annenhver dag for å være sikre. Skal ta en ny el-test imorgen. Forrige mnd fikk jeg positive el-tester i to omganger, så kommer til å teste annenhver dag en stund.

Skrevet

El er her forhåpentligvis i helja :) barnefri, så her skal det legges aksjer :)

Skrevet

Skriver meg opp jeg :)

Har el i dag, så skal kaste meg over gubben i kveld. Hihi...

Mandag 13. aug.

Tirsdag 14. aug.

Onsdag 15. aug.

Torsdag 16. aug.

Fredag 17. aug.

*Verbena

*Fuglefrø

Lørdag 18. aug.

*Nurkekatt

*LilyMy

Søndag 19. aug.

*Pærefrø,

*Kråke

*JuniGull10

Over i neste pp:

Gravid

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Kan noen sette meg opp på 17. ? Har etter kalenderen EL i dag, men ingenting i kroppen tyder på det enda, noe det ellers alltid gjør. Men, og sikkert derfor, har vi for en gangs skyld fått lagt inn aksjer til rett dato... ;)

Skrevet

Sånn! Her er du, UndrendeUllteppe :) (Jeg digger navnet ditt btw ;))

Jeg har fortsatt ingen positive eggløsningstester, og det er jo for så vidt litt rart når jeg "etter planen" skulle ha eggløsning i morgen. Forrige syklus var på hele 33 dager, og ikke 28 som er mer vanlig for meg, så jeg skal ikke fortvile enda ;) Dessuten tok jeg testen på meeeget utvannet kveldsurin i dag (mye te og vannmelon), så det er ikke så rart at den ble negativ, hehe...

Mandag 13. aug.

Tirsdag 14. aug.

Onsdag 15. aug.

Torsdag 16. aug.

Fredag 17. aug.

*Verbena

*Fuglefrø

*UndrendeUllteppe

Lørdag 18. aug.

*Nurkekatt

*LilyMy

Søndag 19. aug.

*Pærefrø,

*Kråke

*JuniGull10

Over i neste pp:

Gravid

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Takk for hjelpen LilyMy, og takk for komplimentet :) Du har ganske bra nick selv ;)

EL-smertene har kommet, så da bommet vi kanskje ikke så ille likevel? :o

Skrevet

Begynte å bruke clearblue fertilitets monitor denne uken, stemmer jo ikke overens med syklusen siden eg begynte for seint.. Den viser jo lav, høy og maksimal..

Eg tok sånn el billigstrimmel forrige søndag og mandag som var positiv men tror kanskje de var positiv grunnet sa selv om g test var negativ.

Cbfm'n har vært på lav hver morgen frem til i dag så kanskje eg får el igjen! Så nå er det bare å hoppe i høyet! :))

Skrevet

Verbena: Vi som har like mange dager i syklusen. Hvordan føler du deg? Jeg føler meg gravid.. hehe ;) Men psyken har spilt meg et puss før.. :=)

Gjest JuniGull10
Skrevet

Ja, da skal vel alle straks være ferdige med el? :)

Jeg fikk en positiv el-test på fredag, så her har vi stått på i helga! ;) Denne gangen har jeg forsøkt meg på hostesaft også, så får vi se om det har noe å si.. Kjenner jeg er veldig spent nå. Jeg begynner hver pp med å være litt pessimist, men nå er jeg straks i gang med symptomjakten igjen! ;)

Jeg ser vi er mange som har Ikm mot slutten av uka og det gjør jo uka vår litt ekstra spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...