Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så øm i magen om dagen nå! Lillebror sparker hele tiden og merker det godt at det er ømt nå!

Så blir spennende og se hvor mye mer øm en skal bli når det blir enda mindre plass inni der :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det samme selv :)

Men har en som er veldig glad i å sparke oppover mot ribbeina mine :P

Skrevet

Har det samme selv :)

Men har en som er veldig glad i å sparke oppover mot ribbeina mine :P

Jeg klarer alltid å gjette til hvor han ligger med hodet og hadde rett m at han graver hodet dypt skrått ned og beina er fritt opp mot ribbeina her og. Halsbrannen er på tur og matlyst så som så siden han blir vill hver gang jeg spiser :P

Skrevet
Har det samme selv :) Men har en som er veldig glad i å sparke oppover mot ribbeina mine :P
Jeg klarer alltid å gjette til hvor han ligger med hodet og hadde rett m at han graver hodet dypt skrått ned og beina er fritt opp mot ribbeina her og. Halsbrannen er på tur og matlyst så som så siden han blir vill hver gang jeg spiser :P

Da er vi helt på samme, her ligger han men føttene rett opp på høyre side. klarer ikke å bøye meg fram så mye lengre, og kjenner at det er ikke så mye plass av mat i magesekken heller nå :)

Og at han blir helt spinnvill når jeg spiser, kan nesten ikke ta meg en lakris før han danser jenka inni der :P

Skrevet
Har det samme selv :) Men har en som er veldig glad i å sparke oppover mot ribbeina mine :P

Da er vi helt på samme, her ligger han men føttene rett opp på høyre side. klarer ikke å bøye meg fram så mye lengre, og kjenner at det er ikke så mye plass av mat i magesekken heller nå :)

Og at han blir helt spinnvill når jeg spiser, kan nesten ikke ta meg en lakris før han danser jenka inni der :P

Hehe! Godt jeg ikke er alene :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...