kaklemor Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 Jeg er så øm i magen om dagen nå! Lillebror sparker hele tiden og merker det godt at det er ømt nå! Så blir spennende og se hvor mye mer øm en skal bli når det blir enda mindre plass inni der
Elsa88 Skrevet 27. juli 2012 #2 Skrevet 27. juli 2012 Har det samme selv Men har en som er veldig glad i å sparke oppover mot ribbeina mine
kaklemor Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2012 Har det samme selv Men har en som er veldig glad i å sparke oppover mot ribbeina mine Jeg klarer alltid å gjette til hvor han ligger med hodet og hadde rett m at han graver hodet dypt skrått ned og beina er fritt opp mot ribbeina her og. Halsbrannen er på tur og matlyst så som så siden han blir vill hver gang jeg spiser
Elsa88 Skrevet 28. juli 2012 #4 Skrevet 28. juli 2012 Har det samme selv Men har en som er veldig glad i å sparke oppover mot ribbeina mine Jeg klarer alltid å gjette til hvor han ligger med hodet og hadde rett m at han graver hodet dypt skrått ned og beina er fritt opp mot ribbeina her og. Halsbrannen er på tur og matlyst så som så siden han blir vill hver gang jeg spiser Da er vi helt på samme, her ligger han men føttene rett opp på høyre side. klarer ikke å bøye meg fram så mye lengre, og kjenner at det er ikke så mye plass av mat i magesekken heller nå Og at han blir helt spinnvill når jeg spiser, kan nesten ikke ta meg en lakris før han danser jenka inni der
kaklemor Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2012 Har det samme selv Men har en som er veldig glad i å sparke oppover mot ribbeina mine Jeg klarer alltid å gjette til hvor han ligger med hodet og hadde rett m at han graver hodet dypt skrått ned og beina er fritt opp mot ribbeina her og. Halsbrannen er på tur og matlyst så som så siden han blir vill hver gang jeg spiser Da er vi helt på samme, her ligger han men føttene rett opp på høyre side. klarer ikke å bøye meg fram så mye lengre, og kjenner at det er ikke så mye plass av mat i magesekken heller nå Og at han blir helt spinnvill når jeg spiser, kan nesten ikke ta meg en lakris før han danser jenka inni der Hehe! Godt jeg ikke er alene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå