Gå til innhold

Flere som ikke har fått skatteoppgjøret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er så rart at jeg ikke har fått... Pleier alltid å få første dagen i juni de sender ut. Har de 3 siste årene fått skattebegrensning automatisk, men det hadde ikke gått automatisk på selvangivelsen denne gang, så jeg la ved vedegg og søkte om det... Ny runde med skatteoppgjør i dag, men jeg har fortsatt ikke fått:S

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg måtte og legge ved vedlegg og søke om skattebegrensning i år og har heller ikke fått skatteoppgjøret :/ Venter enda i spenning, men det er jo enda 2,5 måned igjen før det siste oppgjøret kommer og kjenner jeg min flaks må jeg vente til da!

Skrevet

Takk for svar!

"Godt" å høre det er fler som venter.... Trodde det bare var selvstendige og de med vansklige oppgaver som måtte vente så lenge.....

Skrevet

Jeg fikk,men fikk for lite, så rettet jeg på det og skulle få etterbetalt, men tviler på at det kommer noe før siste utbetaling

Ikke alle får i juni, jeg har som regel fått i juni, men ett år fikk jeg det ikke før i november og jeg som trodde at siste utbetalingsperiode var i oktober.

M.a.o, med skatteetaten vet en aldri

Skrevet

Hva slags vedlegg er det snakk om? Jeg fikk ikke beskjed om legge ved noe, bare skrive at jeg ønsket skattebegrensing.

Skrevet

Her har det med skattebegrensing gått automatisk i alle år, bortsett fra i fjor. Så da jeg måtte føre det på i år, så var det ingen som nevnte noe vedlegg. hvilket vedlegg er det det er snakk om?

Annonse

Skrevet

Jeg la bare ved et ark der jeg skrev at jeg søkte om skattebegrensing grunnet lav inntekt.

Hilsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...