Lisse_01 Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 Ikke hatt det så langt i svangerskapet. Er 30+4 og føler at mensen skal komme. Litt uggen, og mage og rygg smerter. Trenger det å bety noe? Er ikke sterke smerter, men litt små ubehagelig bare
Lea-Pea Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 Modningsrier har jeg fått beskjed om. Det betyr bare at livmorhalsen din begynner å jobbe. Men er ikke sikkert at du føder noe før for det da Har og har hatt dem selv og er i uke 37 nå.
PintSizedDictator Skrevet 25. juli 2012 #3 Skrevet 25. juli 2012 Kynnere kanskje? Noen får det sterkere enn andre. Hvis du er bekymret så kan du alltids kontakte jordmor. Bedre med en gang for mye enn en gang for lite
Lisse_01 Skrevet 25. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2012 Er ikke kynnere. For jeg er plaget med steke kynnere. Føler bare jeg skal få mensen. Men et vel en normal del av prosessen
*oktobergutt 12* Skrevet 25. juli 2012 #5 Skrevet 25. juli 2012 Jeg har også hatt det i to dager, men ikke noe i dag. Mindre kynnere i dag også enn for to dager siden. Føler lillegutt har ligget med ryggen til i det siste og sparket mye nedover, mulig det har påvirket kynnerene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå