Gå til innhold

Blomster til jordmor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har gitt blomster eller annen oppmerksomhet til jordmor etter fødsel?

Har lyst å vise hvor stor pris jeg satte på støtten vi/jeg fikk under siste fødsel, men vet ikke om det blir teit? Hun gjorde jo bare jobben sin, men samtidig er hun et helt fantastisk menneske! Totalt motsatt av jordmoren jeg hadde første gang i allefall..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det synes jeg du skal gjøre. Jeg tenkte på å sende en liten oppmerksomhet da gutten var fyllte år, men det ble ikke gjort og det angrer jeg litt på. Vår heltinne var jordmorstudent, og gutten vår var den første hun tok i mot, i alle fall på dette sykehuset. Hun var helt fantastisk, og burde fått mer oppmerksomhet og takk enn hun fikk.

Skrevet

Jobber som sykepleier og må bare si at det koseligste er å få et kort! Enklest å ta i mot også :)

Skrevet

De får vel strengt tatt ikke lov til å ta imot hverken blomster eller andre ting.

Skrevet

De får vel strengt tatt ikke lov til å ta imot hverken blomster eller andre ting.

Seriøst?? :o

Skrevet

Kort med en takk er nok tilstrekkelig.. Det er jo jobben deres, og selv om det var den største dagen i ditt liv er det nok ikke slik at de husker akkurat deg som fantastisk...

Skrevet

Kort med en takk er nok tilstrekkelig.. Det er jo jobben deres, og selv om det var den største dagen i ditt liv er det nok ikke slik at de husker akkurat deg som fantastisk...

Hehe.. Nei er jo klar over det :P Tenkte bare at det kunne være koselig :)

Skrevet

Tror meg, vi setter pris på at "våre" kvinner/familier forteller oss vi gjorde en bra jobb!!

Skrevet

I jobben min som sykepleier setter jeg stor pris på en liten oppmerksomhet fra pasient el pårørende. Greit nok at det er jobben min, men alltid kjekt å bli satt ekstra pris på. Hva med å gi en eske konfekt til avdelingen med et kort til jordmora "di"? :)

Skrevet

Kort holder. Blomster teit.

Skrevet

Hun synes sikkert det er kjempehyggelig å få en oppmerksomhet. Leste et sted at jordmødre blir veldig glade når de blir nevnt i fødselsannonser i avisene :)

Skrevet

Noen plasser i landet er det ganske vanlig å takke jordmor i fødselsannonsen i avisen hvis man er godt førnøyd. Det er jobben hennes, men alle setter vel pris på å høre at de har gjort en god jobb?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...