Gå til innhold

Selge hus med advokat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Du kan fint få en megler til å ta et såkalt kontrakt/oppgjørsoppdrag.

Pris ca 10.000,- + mva.

Advokatene tar nok like mye, og husk at du må ha advokat med bevillning til å drive med eiendomshandler.

Jeg tar sånne oppdrag stadig vekk, helt vanlig.

Selge hus med advokat? Det huset hadde ikke jeg kjøpt, tenk så kjipt når paragrafrytteren kommer sprettende frem i de minst passende situasjoner! :P

Ehhh... du har kanskje misset noe vesentlig her #5?

Grunnen til at man bruker megler er jo nettopp for å gjøre ting korrekt når man velger å kjøpe et hus av bekjente / familie e.l. Langt større sannsynlighet for paragrafrytteri hvis man har dummet seg ut på en hjemmelaget kjøpekontrakt. DET hadde aldri jeg turt.

Annonse

Selge hus med advokat? Det huset hadde ikke jeg kjøpt, tenk så kjipt når paragrafrytteren kommer sprettende frem i de minst passende situasjoner! :P

Ehhh... du har kanskje misset noe vesentlig her #5?

Grunnen til at man bruker megler er jo nettopp for å gjøre ting korrekt når man velger å kjøpe et hus av bekjente / familie e.l. Langt større sannsynlighet for paragrafrytteri hvis man har dummet seg ut på en hjemmelaget kjøpekontrakt. DET hadde aldri jeg turt.

Ehhh... du har kanskje misset noe vesentlig her #5? Grunnen til at man bruker megler er jo nettopp for å gjøre ting korrekt når man velger å kjøpe et hus av bekjente / familie e.l. Langt større sannsynlighet for paragrafrytteri hvis man har dummet seg ut på en hjemmelaget kjøpekontrakt. DET hadde aldri jeg turt.

Hehe, gjorde det vondt da din humoristiske sans døde?

Jeg TROOOOR #5 forsøkte seg på en spøk :) Jeg reagerte også på overskriften, da det kunne virke som HI skulle selge et hus MED en advokat i.

See??? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...