mimmitiltre Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 jeg har alltid gått over termindato, sant nok, men nå begynner jeg virkelig å lure.. Gikk 13 dager over med 1 gutt gikk 4 dager over med jenta vår Nå er jeg 11 dager over med gutten i magen og det er null tegn til fødsel.. Er det noen som har gått lenger med nr 3 enn med tidligere barn? Eller har opplevd å bli satt igang med senere barn, når 1 fødsel eller tidligere fødseler har startet naturligt? Jeg kjenner at hele kroppen stritter imot igangsetting, men må man så må man vel..eller?
Lea-Pea Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 Hmmm, merkelig at de lar deg gå så lenge over....På sykehuset i Fredrikstad, hvor jeg skal føde så er maxtid 11dager....
Gjest Adventstjerna Skrevet 25. juli 2012 #3 Skrevet 25. juli 2012 Jeg har fått beskjed om at makstid er 10 dager på Ullevål hvor jeg skal føde....
mamma`n te Skrevet 25. juli 2012 #4 Skrevet 25. juli 2012 Jeg gikk 15 dager over med førstemann og dette var på Fredrikstad... Denne gangen nekter jeg å gå mere enn 1 dag over!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå