Surrepus Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 Er det noen andre som har merket at hissigheten har kommet tilbake nå mot slutten? Eller slutten og slutten.. Er i uke 35 nå og merker at jeg kan bli relativt urimelig for småting....
panda80 Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 Jeg har ihvertfall merket at tålmodigheten ikke er som før, på langt nær, er ca 12 uker på vei..siste dagene har vært bedre
3 blå Skrevet 25. juli 2012 #3 Skrevet 25. juli 2012 Jepp! Jeg er 34+2 og har den siste uken merket at jeg blir fortere irritert og at tårene sitter løsere nå enn tidligere... Hadde en liten periode i begynnelsen av svangerskapet også, men fra uke 12 til nå har det vært helt bra
panda80 Skrevet 25. juli 2012 #4 Skrevet 25. juli 2012 ok, godt å høre at det ikke er sånn hele tiden ihvertfall da..har gråti lett sjøl i det siste..spesielt når jeg ser om fødsler og sånn..skal på ultralyd på fredan og gleder meg så utrolig mye. Aldri vært på det før Leste et sted at man ble mer hormonell mot slutten igjen, så er ihverfall helt vanlig at du føler det sånn.
Elsa88 Skrevet 25. juli 2012 #5 Skrevet 25. juli 2012 Har ikke hatt slike perioder enda men kjenner at det begynner å bli litt nå. Er 28+3
eaglebeagle Skrevet 25. juli 2012 #6 Skrevet 25. juli 2012 Hm.. vet ikke om jeg er heksete (litt kort lunte ja) - men jeg merker godt jeg synes det meste er skittent, og irriterer meg over at ikke alle andre i familien reagerer like mye som meg på støvkorn, sand, flekker rundt dørhåndtak osv. (mannen har i dag vasket begge badene, han tok hintet :-)) Spesielt irriterende er det at jeg ikke greier/orker gjøre alt jeg vil pga hender som dovner bort, vondt i bekkenet (les. babyhode mellom bena), og en kropp som nå samler all nedbøren i sommer i mine to elefantben. Jeg har lyst til at alt skal være rent og ryddig hele tiden, og det sier seg selv at med fire barn i huset funker det dårlig. Jeg innser min urimelighet, men jeg må virkelig jobbe med meg selv for å ikke "snappe" etter min stakkars familie, og stoppe meg selv i helt håpløse aktiviteter som å bære ut alle madrasser for banke og fjerne "husdyr", rense alle tepper, vaske innerst i alle skap osv osv.....
Netti*** Skrevet 25. juli 2012 #7 Skrevet 25. juli 2012 Huff tror eller det vil si, VET mannen, ungene og dyra merker at mora er hissig om dagen :-/ ikke lenge igjen nå heldigvis :-)
Surrepus Skrevet 26. juli 2012 Forfatter #8 Skrevet 26. juli 2012 Det var godt for meg å høre, selv om det ikke er noe godt å bli irritert for bagateller og småting Takk for tilbakemeldinger! Føler meg ikke som den værste i verden nå da
lowe+spire Skrevet 27. juli 2012 #9 Skrevet 27. juli 2012 Ja, absolutt! Da de ikke hadde igjen en TV-kommode som jeg så gjerne ville ha på IKEA idag, så var det like før jeg satt meg ned og begynte å grine! ble sååå lei meg! Hadde lyst å skjelle ut personalet, for på nettet stod det at de mest sannsynlig hadde igjen, og vi har en time å kjøre til IKEA. Heldigvis roet samboeren min seg ned, men er fremdeles lei meg for den TV-kommoden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå