Mamma til Tuva:) Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 Vi har en liten bil, bmw 1-serie. Valget vårt var ny bolig eller ny bil - enkelt valg! Nå blir det ett eller to år med den bilen vi har nå, men spørsmålet nå er: Hva slags vogn skal man da velge? Må jo få plass til en vogn :/ Og er det noen som har erfaring med trehjuls vogn på vinter? Er det håpløst eller fungerer det like godt som med fire hjul? Takk for svar!!
Synne 2007<32012 Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 Hei Vi har en liten bil, og har valgt Emmaljunga Nitro City(tror jeg den het) :-) De har en mindre versjon og tror jeg som heter Ozone.
Mamma til Tuva:) Skrevet 25. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2012 Hei Vi har en liten bil, og har valgt Emmaljunga Nitro City(tror jeg den het) :-) De har en mindre versjon og tror jeg som heter Ozone. Og du var fornøyd med den? Takk for tips
Mammatilettgull+en spire Skrevet 25. juli 2012 #4 Skrevet 25. juli 2012 Jeg har en hyundai i30. Er ikke så veldig ulik i størrelse. Har en emmaljunga edge duo, passer fint i bagasjerommet.
Squirrel79 Skrevet 25. juli 2012 #6 Skrevet 25. juli 2012 Easywalker Sky. Blir liten sammenlagt, og selv om den har tre hjul er den god å kjøre på vinterføre. Kan låse framhjulet om det blir vinglete. Ellers har jo EasyWalker nå kommet med en ny modell som heter June. Den ser veldig liten og kompakt ut, og har fire hjul http://www.easywalker.nl/global-EN/product/id=2/june.html Den har jeg veldig lyst på hvertfall!
MrsMilla Skrevet 25. juli 2012 #7 Skrevet 25. juli 2012 Vi hadde en toyota corolla før, og kjørte da med to barn i barnesete bak og ei emmaljungavogn i bagasjerommet. Trengte vi ekstra plass i bil hadde vi bare på skiboksen og pakket lette saker i den. Går helt fint med liten bil. Husk å kjøp ei barnevogn som kan slås godt sammen, kanskje ta av hjul etc, så tar den forbausende liten plass.
lykkeliten1 Skrevet 25. juli 2012 #8 Skrevet 25. juli 2012 Ser det er flere med liten bil. Jeg har en Toyota yaris og den er ganske så liten. Inni den får jeg lett en emmaljunga city cross og barnesetet med den lille i. Går greit det.
Blåttkryss Skrevet 27. juli 2012 #9 Skrevet 27. juli 2012 Jeg hadde bmw 116 med førstemann! Brio barnevogn gikk inn på tvers så det suste. Bare klipset av de to bakerste hjulene, og vips:plass!
Adrianne1 Skrevet 27. juli 2012 #10 Skrevet 27. juli 2012 Vi har en Opel Astra og får vår Emmaljunga City Cross inn i bagasjerommet. Men da er det ikke plass til noe annet
charnelle Skrevet 29. juli 2012 #11 Skrevet 29. juli 2012 Vi kjører en liten elbil med bittelite bagasjerom. Men fikk jammen meg plass til Emmaljunga City Cross i bagasjerommet uten problem. Der kan man også knipse enkelt av hjulene som er genialt for bittesmå biler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå