Gå til innhold

Dere med "liten" bil, vær snill å se hit!!!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en liten bil, bmw 1-serie. Valget vårt var ny bolig eller ny bil - enkelt valg! :) Nå blir det ett eller to år med den bilen vi har nå, men spørsmålet nå er: Hva slags vogn skal man da velge? Må jo få plass til en vogn :/ Og er det noen som har erfaring med trehjuls vogn på vinter? Er det håpløst eller fungerer det like godt som med fire hjul?

Takk for svar!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Vi har en liten bil, og har valgt Emmaljunga Nitro City(tror jeg den het) :-) De har en mindre versjon og tror jeg som heter Ozone.

Skrevet
Hei :) Vi har en liten bil, og har valgt Emmaljunga Nitro City(tror jeg den het) :-) De har en mindre versjon og tror jeg som heter Ozone.

Og du var fornøyd med den? :) Takk for tips :)

Skrevet

Jeg har en hyundai i30. Er ikke så veldig ulik i størrelse. Har en emmaljunga edge duo, passer fint i bagasjerommet.

Skrevet

Easywalker Sky. Blir liten sammenlagt, og selv om den har tre hjul er den god å kjøre på vinterføre. Kan låse framhjulet om det blir vinglete.

Ellers har jo EasyWalker nå kommet med en ny modell som heter June. Den ser veldig liten og kompakt ut, og har fire hjul :)http://www.easywalker.nl/global-EN/product/id=2/june.html Den har jeg veldig lyst på hvertfall!

Skrevet

Vi hadde en toyota corolla før, og kjørte da med to barn i barnesete bak og ei emmaljungavogn i bagasjerommet. Trengte vi ekstra plass i bil hadde vi bare på skiboksen og pakket lette saker i den.

Går helt fint med liten bil.

Husk å kjøp ei barnevogn som kan slås godt sammen, kanskje ta av hjul etc, så tar den forbausende liten plass.

Skrevet

Ser det er flere med liten bil. Jeg har en Toyota yaris og den er ganske så liten. Inni den får jeg lett en emmaljunga city cross og barnesetet med den lille i. Går greit det.

Skrevet

Jeg hadde bmw 116 med førstemann! Brio barnevogn gikk inn på tvers så det suste. Bare klipset av de to bakerste hjulene, og vips:plass! :)

Skrevet

Vi har en Opel Astra og får vår Emmaljunga City Cross inn i bagasjerommet. Men da er det ikke plass til noe annet :)

Skrevet

Vi kjører en liten elbil med bittelite bagasjerom. Men fikk jammen meg plass til Emmaljunga City Cross i bagasjerommet uten problem. Der kan man også knipse enkelt av hjulene som er genialt for bittesmå biler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...