Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å bestille en flybillett til en storby, shoppe vilt og uhemmet, spise sjokolade og drikke vin, bo på luksushotell, og ikke ha ansvar for andre enn meg selv:) men det funker jo dårlig med en stor mage, vondt bekken og diabetes.... Faen altså.... Denne sommeren er litt kjedelig. Måtte bare si det til noen.Det er ikke like gøy å sitte på en hytte i regnværet og lese gamle ukeblader, kun avbrutt av matlaging, oppvask, og disiplinering av trassig åtteåring.... Hva drømmer dere andre om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å være i form! Er sÅ lei av elendig kondis og lite overskudd. Føler meg som en strandet hval pÅ stranda :P

Drømmer om god mat, sjokolademelk og salami, og gÅ med fine sko.

Skrevet

Sko ja... Der sa du noe:) lei av fornuftige ecco....

Skrevet

Helt enig.. Tidenes kjedeligste sommer.... Sitter hjemme i regnvær dag etter dag....:(

Skrevet
Å bestille en flybillett til en storby, shoppe vilt og uhemmet, spise sjokolade og drikke vin, bo pÅ luksushotell, og ikke ha ansvar for andre enn meg selv:) men det funker jo dÅrlig med en stor mage, vondt bekken og diabetes.... Faen altsÅ.... Denne sommeren er litt kjedelig. MÅtte bare si det til noen.Det er ikke like gøy Å sitte pÅ en hytte i regnværet og lese gamle ukeblader, kun avbrutt av matlaging, oppvask, og disiplinering av trassig ÅtteÅring.... Hva drømmer dere andre om?

Ha ha ha :D Kjenner meg igjen ja! Sitter og planlegger neste Års sommerferie med familien. Skal pÅ deilig tur til Florida. SÅ planlegges bryllupsreisen som vi skal ha til Mauritius :) Drømme drømme.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...