Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg hadde et avbrutt forsøk i slutten av mai. Fikk da mensen etter 3 uker og regnet med syklusen var i orden igjen. Jeg har vanligvis syklus på 26-28 dager. Skulle da hatt mensen forrige tirs-tors, men har fortsatt ikke fått mensen. Har tatt 2 digitale graviditetstester, men begge viser negatvt. Jeg har alltid hatt stabil mens, men har ingen antydninger til den skal dukke opp. Hadde litt mens murringer dagene jeg trodde mensen skulle komme. Noen som vet det er vanlig at mensen tuller etter avbrutte forsøk. Jeg mener jeg spurte en av sykepleierne om dette da jeg fikk bekjed at forsøket måtte avbryttes, men hun sa mensen skulle komme som normalt..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143957087-mens-etter-avbrutt-fors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mens ble tullete etter avbrutt forsøk :( Da kom den èn uke etter den egentlig skulle kommet! Så jeg tror nok det er naturlig. Man "klusser jo med syklusen",så vil tro det er vanlig jeg da :) Men klart,individuelt det og,som alt annet! :)

Uansett,masse lykke til :)

Her er det forskjell fra person til person og fra forsøk til forsøk.

I mine fire fersk forsøk har det vært fra 25-27 dager fra oppstart av mens (med hormonstart fra dag to) når jeg har vært i forsøk (normalt for meg er 32-34 dg i en vanlig syklus9.

For meg har det vært de påfølgende sylusene etter forsøk det har blitt tull med. Det har vært sykluser fra 25 dager og opptil 45 dager i flere måneder. Med andre ord har syklusene mine vært helt på bærtur. Fikk beskjed fra Riksen det ikke er normalt men det var ikke helt uvanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...