Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, 25 juli

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag ville jeg begynne denne tråden. For i dag er det 10 dager igjen :-)

Guttungen har funnet veien godt ned i bekkenet. Sover vanvittig godt om natten og har mye energi. Så plutselig er det greit med 10 dager igjen :-)

Hvordan er det med dere? Lei nå eller nyter dere ferien?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

34 dager igjen. Nyter sola så i dag blir det en utedag på meg og lillegutt. Er i fin form og sover godt, men bekkenet krangler endel. De kan gjerne komme ut om et par uker :)

Skrevet

God morgen! Her er det 22 dager igjen. Jeg er lei og trøtt, men har masse å gjøre så håper dagene går fort unna. Er jeg heldig så kommer vesle litt før :)

Sover du godt?! Da vil jeg gjerne ha noen tips om du har. Jeg kan godt sovne på dagen og er trøtt på kvelden, men når jeg legger meg sier det "pling" og da er det umulig å sovne. Plutselig er senga aaaaalt for myk :)

Sånn bortsett fra det så gleder jeg meg veldig til hjemmefødsel og møte min 3 datter!

Skrevet

70 dager igjen og er drit lei. Og jeg har lenge igjen :)

Skrevet

70 dager igjen og er drit lei. Og jeg har lenge igjen :)

Hahaha, flere som elsker å være gravid?

Skrevet

-5 og er lenge siden jeg var lei!!

Begynner å lure på om ho i det heletatt har lyst til å komme å hilse på....

Skrevet

8 dager igjen, men fødte førstemann 13 dager på overtid igangsatt... Så er veldig redd for at jeg ikke kommer igang av meg selv denne gangen heller og må gå lenge over...

Gjest Flora med nr 3 <3
Skrevet

15 dager.... Leeenge. Alle jeg kjenner/vet om som har termin samtidig med meg har født nå i løpet av de siste 3 dagene. Unntatt meg :-/

Skrevet

0 <3 Termin i dag, men skjer det noe...neiii

Skrevet

14 dager igjen! er kjempeklar!

elsker å gå gravid,men nå gleder jeg meg bare til å se han!

har hatt store plager med bekken men den siste uken har vært så bra,og masse av energien er tilbake,så håper det er ett godt tegn!

føler sånn at han kommer rundt den 3-5 august.spennende å se

Skrevet

22 dager igjen. Har også vært lei veldig lenge! Vi at det skal skje noe Nå!!!!

Gjest Shanti ♥
Skrevet

77 dager igjen! Og i dag syns jeg det er akkurat passe.. I morgen har jeg sikkert superpanikk, og dagen etter det igjen kan hun vel ikke komme fort nok... ;)

Skrevet

Termin i dag og ble strippet, nå håper vi bare det skjer noe!!! :D

Skrevet

41, snart høygravid gitt!! Ikke lei enda, varierer litt fra dag til dag, men stort sett går det veldig greit:)

Skrevet

29 dager igjen :) håper han kommer den 2 august :P

Skrevet

Ingen!! Fødte i natt 8 dager på overtid :) lykke til videre jenter :) Litt rart å "flytte ut" herfra.

Skrevet

13 dager igjen. Jentungen har skrudd seg ned i bekkenet, og eg lekker nesten konstant "glassmanet"-greier fra høna. Varmer opp til fødsel med å se gjennom Jordmødrene sesong 1 og 2 på nett TV. Haha. Til min manns store fortvilelse. Trur han gruer seg meir enn meg.

Skrevet

31 ;)

En måneeed, en og bare eeeen igjen.... trallalaaaa, veeeldig leeeei!

Skrevet

25 dager igjen her. Jeg er i grunnen ikke lei av å være gravid, jeg er bare så inni grannskogen lei av å slite med bekkenet. Det er ikke noe stass å konstant ha vondt og ikke kunne gjøre noen verdens ting, det er dridd kjipt. I går var vi i lekeland, jeg satt i en god stol med en bok, mens mannen lekte med minsten og de eldste herja på egen hånd. I dag har de vært ute i det nydelige været og jeg har lagt i senga :( Det er meldt fint igjen i morgen og jeg har lovet guttene en tur på stranda, spørs om mannen må dra alene med de eller om jeg orker å være med bare for å sitte i en stol med boka mi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...