Gå til innhold

Er så lei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin om 9 dager, men håper virkelig lillemor har tenkt seg ut før den tid... Kroppen føles stor og tung (har ikke lagt på meg såå mye egentlig), magen er i veien for alt (ta på sokker? glem det!), er svimmel og uvel nesten hele tiden, sover ikke om natten (derimot er sofaen blitt en god venn på dagtid...) osv osv...

Skulle gjerne hatt frøkna i armene mine nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du føder snart!

Og det gjør du nok.

Skrevet

10 dager her. I kveld kom mannen med baggen og sa strengt PAKK. Så nå er det gjort. Legen mener barnet kommer før og da venter man litt før.

Men samtidig så har han nå krøpet godt ned i bekkenet slik at det er mye bedre, jeg sover som en Stein om natten og nyter ferien med de 3 andre barna mine. Så er så dobbel her. Han kan godt komme i natt men kan godt vente en uke også...

Får ta det som det kommer.... Gleder meg masse da ;-)

Skrevet

Bagen er ennå ikke pakket her...har ikke hatt overskudd. Har holdt på med flytting den siste mnd også, så er utrolig sliten...

Skrevet

Jeg er så lei jeg.. Ikke lagt på meg mye jeg heller, men magen er så hard og tung! Leser flere steder at det er viktig å prioritere søvn, men jeg får jo ikke sove. I natt stod jeg tilslutt opp og brettet tøy. Det pleier jo være fryktelig kjedelig og jeg trodde det skulle gjøre meg trøtt. But no.. Jeg endte i gjestesengen så jeg ikke skulle plage min kjære med all " offingen"

Nå er det jo ikke lenge igjen, og jeg vil tro vi glemmer denne ventingen like fort som alle andre, når vi endelig er i mål.

Skrevet

Jeg er 37+6 idag og er ikke lei i det hele tatt! Har hatt et fantastisk flott svangerskap, gått opp 11 kg, sover glatt 12 timer hver natt hvis jeg vil og har ikke vært kvalm et sekund. Ingen bekkenløsning og går fortsatt turer (sist uke trasket jeg på et shoppesenter i 6 timer!). Kan man ønske seg noe mer?!

Har hatt baggen klar lenge og har det meste av utstyr iorden. Gleder meg veldig til å få hjem sønnen vår, men er forberedt på å gå over tiden også (har det på følelsen..).

Skrevet

Jeg signerer kjempelei!! Enda er jeg bare i uke 34 nå, men har hatt kraftige kynnere siden uke 21 og er så innmari lei av å være "fanget" i min egen kropp! I tillegg er det halsbrann, helsikes hard mage (pga jerntilskudd), hovne hender og bein osv... Gleder meg så vanvittig til jeg kan løpe og leke med snuppa på 2 igjen, og føle meg sprek!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...