Gå til innhold

Trenger hjelp.... Det verker i hele kroppen min??

Anbefalte innlegg

Det beg. for noen dager siden. Det verker i armer, hender, rygg, føtter, ledd nakke osv, osv. Jeg har aldri influensa, så tviler på at det er det? men er det noen som har opplevd det i graviditeten? er i uke 24+4 nå. Er liksom sjelden syk, men blir litt redd mtp at det kan være graviditetsrelatert.

Fortsetter under...

Jeg har vært sengeliggende en hel uke nå...startet plutselig en morgen, ble såå svimmel , vondt i kropp og hals/ tett nese....ingen feber, bare smerter og skikkelig sykdomsfølelse...influensa hører med feber men tror ikke man blir såå dårlig av forkjølelse som jeg var? Så får håpe du ikke brygger på noe sånn:/

Annonse

Det beg. for noen dager siden. Det verker i armer, hender, rygg, føtter, ledd nakke osv, osv. Jeg har aldri influensa, så tviler på at det er det? men er det noen som har opplevd det i graviditeten? er i uke 24+4 nå. Er liksom sjelden syk, men blir litt redd mtp at det kan være graviditetsrelatert.

Sliten og slapp?? Kan være stoffskiftet ditt som har gått ned litt. Ikke helt uvanlig at man kan få problemer med det under svangerskapet og jeg får vondt i kroppen når stoffskiftet blir lavt.

Enkelt å sjekke med en blodprøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...