CamillaJ Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 ...For å sniffe i boden?!!! Hva fader?! Oppdaget i dag når jeg var på hos foreldrene mine å skulle hente noe i boden hvor fantastisk godt det lukter der nede. Forstår ikke helt dette!!! Mur, malingsspann, oljer, gammel skosmøring og treskap... Til min store forskrekkelse tror jeg at jeg opplever min første gravidedille! Har litt lyst å sove der kjenner jeg! Haha! Teite gravideting!
Lea-Pea Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 tihihi, kjenner det igjen. Har dilla på det samme, samt sand, jord og gummi Merkelig at det dukker opp så sent i svangerskapet...trodde sånne diller kom tidligere...
CamillaJ Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2012 Trodde jeg også, så hadde regnet med at jeg slapp billig unna:p Lurer på at jeg kanskje mangler noen vitaminer eller mineraler. Hadde i hvertfall vært typisk min flaks:p Boden hjemme lukter nesten like godt, men er ikke like inngrodd i lukten som den hjemme hos mamma og pappa:p Du kan jo gjette hvor jeg blir å dra i morgen også *englefjes*
litekreativtbrukernavn Skrevet 24. juli 2012 #4 Skrevet 24. juli 2012 Å, det var det beste jeg viste husker jeg... Vi hadde flere turer til ikea vi, for jeg mÅtte lukte i parkeringshuset OgsÅ elsket jeg lukten av verksteder og min egen bils eksos.. haha, morro Å tenke pÅ nÅ... NÅ er det over (3mnd etter fødsel), og kjenner jeg savner litt den utrolige gleden over en lukt eller smak som jeg fikk som høygravid!
CamillaJ Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2012 Huff, dette er bare helt komisk altså. Har aldri følte meg så tiltrekt til boden før:p Jeg har lyst til å sove der. Lyst til å spise der. Kanskje sleike litt på veggene:p Får faktisk nesten tårer i øynene av å tenke på hvor godt det lukter der!!!! I morgen skal jeg ta med meg en sekk som har hengt der i mange år. Så har jeg lukten sammen med meg hele tiden. åh, som jeg gleder meg!!!!!!!!
Lea-Pea Skrevet 24. juli 2012 #6 Skrevet 24. juli 2012 LOOOL, jeg spurte på "spørr jordmor" forumet. Og de sa at det skyldes en kjemisk ubalanse i kroppen. Det er noe man har som høygravid. Det var visst uvisst HVA det var som gjorde det. Men det gikk visst over når man hadde født. Så vi får bare være litt skrullete inntil videre, Camilla Samboeren min flire av meg. I går var han på tur ut i sandkassa for å hente sand til meg. Som han hadde tenkt til å koke og la meg spise. For dette ville han ha bildet av. Vi gjorde det ikke, men det hørtes helt himmelsk ut egentlig... Jeg elsker lukte og smakssansen min, som jeg har fått nå som høygravid. Den kommer jeg nok til å savne
CamillaJ Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2012 Etter litt googling konkluderer jeg meg at jeg sannsyneligvis mangler jern og/eller sink. Sikkert lurt å tipse legen min om det!
Overraskelsen Skrevet 24. juli 2012 #8 Skrevet 24. juli 2012 Fantastisk! Jeg trodde jeg var den eneste med løsemiddeldilla! Kjellerboden <3 Men kan jo ikke gi meg helt hen til snifferlivet heller...
CamillaJ Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #9 Skrevet 24. juli 2012 LOOOL, jeg spurte på "spørr jordmor" forumet. Og de sa at det skyldes en kjemisk ubalanse i kroppen. Det er noe man har som høygravid. Det var visst uvisst HVA det var som gjorde det. Men det gikk visst over når man hadde født. Så vi får bare være litt skrullete inntil videre, Camilla Samboeren min flire av meg. I går var han på tur ut i sandkassa for å hente sand til meg. Som han hadde tenkt til å koke og la meg spise. For dette ville han ha bildet av. Vi gjorde det ikke, men det hørtes helt himmelsk ut egentlig... Jeg elsker lukte og smakssansen min, som jeg har fått nå som høygravid. Den kommer jeg nok til å savne Haha! Fader heller. Rare rare gravideting. Kan ikke forstå at man liksom skal bli helt lost i en lukt. Jeg føler meg nesten forelsket:p Får teste å se om jeg mangler noe, hvis ikke skal jeg bare nyte den fantastiske lukten i noen uker til!
CamillaJ Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #10 Skrevet 24. juli 2012 Fantastisk! Jeg trodde jeg var den eneste med løsemiddeldilla! Kjellerboden <3 Men kan jo ikke gi meg helt hen til snifferlivet heller... Du kan, men spørs hvor lurt det er:p
Vilde2012 Skrevet 24. juli 2012 #11 Skrevet 24. juli 2012 Haha, jeg har det på akkurat samme viset. Moren min lurte på hvofor jeg hadde brukt så lang tid på å hente ut noe planteutstyr i boden. og det var IKKE fordi jeg ikke fant frem, jeg ble bare stående der litt ekstra for å trekke inn masse av den utrolig gode lukta! Helt herlig lukter det der. En blanding av gammel murbod, malingsrester og diverse. HElt himmelsk er det! Og når jeg tenker på det nå så fikk jeg faktisk mer lyst å dra dit og lukte mer enn jeg nettopp hadde på sjokolade. Skulle ikke tro det var mulig.
CamillaJ Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #12 Skrevet 24. juli 2012 Hahahahaha, dette er så bra! Jeg blir faktisk sulten av å tenke på kjellerlukten! Seriøst, jeg er så rar!!!! Ser for meg en orgie med gravide som står å sniffer i en kjeller. Alle heeeelt rusa:p
all by myself Skrevet 24. juli 2012 #13 Skrevet 24. juli 2012 Kjellerlukt ja. Det er helt fantastisk. Gammel kjeller, særlig farmor sin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå