Gå til innhold

Hvilken hvitost/gulost liker dere best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvilken kjøper dere vanligvis?

Fortsetter under...

Skrevet

Vi er ikke noen voldsomme ostespisere noen i familien, men jeg liker best Jarlsberg og kjøper bare det de gangene jeg kjøper ost. Det spiser de andre uten protest også.

Skrevet

Liker best svensk hushållsost. :)

Men bor ikke nært grensen dessverre, så kjøper helst Jarlsberg.

Skrevet

Syns faktisk den til first price er veldig god, men kjøper som regel jarsberg for mannen liker den best...

Skrevet

Vanlig Norvegia går det i her. Kjøper den største pakken på butikken, den som koster rundt 80 kr og den forsvinner på en drøy uke.

Mannen synes det er godt med Greddeost tror jeg det heter, den runde røde pakken, så jeg kjøper det av og til.

Annonse

Skrevet

den runde store med rød plast på.. husker ikke hva den heter men er litt søt i smaken. veldig god altså:)

Skrevet

Gredde ost og jarlsberg.

Skrevet

Jeg er fanatisk opptatt av ost, og får faktisk sterke behov for forskjellige oster av og til. Noen ganger MÅ jeg ha nøkkelost, jarlsberg, eller greddost, men stort sett er norvegia greit. Den er best om man skal ha ost i ovnen på noe vis. Den nye vellagra er også god, men best til normal brødskive. First prise er slettes ikke dum. Grana padano er forøvrig favoritten av alle verdens oster. Den er herlig til vin og kjeks, om noen ønsker tips, eller revet over alt fra pasta til salater.

Skrevet

Vanlig norvegia går det mye av her i huset. Av og til kjøper jeg nøkkelost med tomat, den er kjempegod på rista brød :)

Skrevet

Synnøve er min favoritt gulost.

Men av alle oster er mozarella den aller beste :D

Skrevet

Jeg liker Firstprice osten best.

så kommer Norwgia.

på 3 kommer svensk hushållsost.

jalsberg bruker jeg kun på pizza og i pai.

ellers er jeg glad i mozerella.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...