Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det ha noen med at fødsel er like om hjørnet?? Hadde litt sånn hvitt greier i urinen min også.. Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt lav blodprosent (8,5 på det laveste) siden uke 28, har tatt jerntabletter, og blodprosenten er nå kommet opp igjen på rundt 10,5.

Skrevet

Min ligger på 9 nå. Legen vil ikke gjøre noe fordi statistikken viser at det er lavest risiko når den er mellom 8 og 10. Dette har han sagt 3 ganger.

Har ikke lagt så mye i det siden det har vært sånt de 3 andre svangerskapene også.

Skrevet

Er vel ikke så veldig bekymret men lurer på om det kan ha noe sammenheng med att fødsel kanskje starter snart.. Er uke 36 så er ikke bekymret for tidlig fødsel eller noe slikt.. Bare om det kan ha noe sammenheng..

Skrevet

Har ikke hørt om det nei. Jeg har også hatt blodprosent på 10 og jernlagre på 8 nå noen uker. Går på jerntabletter og i morgen er termin, ingen baby her.

Skrevet

Kan det ha noen med at fødsel er like om hjørnet?? Hadde litt sånn hvitt greier i urinen min også.. Noen som vet??

Det hvite kan være tegn på begynnenede svangerskapsforgiftning, men rekner med legen hadde gitt beskjed hvis det var bekymringverdig mye:-),

Skrevet

Eggehvite i urinen er det de måler :-)

Skrevet

Svangerskapsforgiftning var det ikke:)

Takk:) må bare smøre meg litt til tålmodighet da:) (noe jeg forøvrig ikke stod først i køen for å få utdelt:p)

Skrevet

Du får mer blod vettu :) derfor synker blodprosenten, ingen forvarsel for fødsel neii dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...