Gå til innhold

Hjelp til valg av barnevogn !?

Anbefalte innlegg

Får novemberbaby, og lurer på hvilken av disse som egner seg best:

http://www.finn.no/f...27_93701065.jpg

27_1679732909.jpg

700 ,-

http://www.finn.no/f...nnkode=36163717

1700 ,-17_1524525468.jpg

Vil jo helst ha den billige dersom det ikke er veldig stor forskjell på kvaliteten smile.png

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143956916-hjelp-til-valg-av-barnevogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville valgt den øverste, den nederste er utrolig overpriset. Det er en gammel vogn, eldre enn 2005modell, verdt Max 500kr. Hadde foresten ikke bydd mere enn 500kr for den øverste heller:)

Såpass... Var noe av det billigste jeg fant.. hehe

Jeg har simo vogn er KJEMPE fornøyd! har Simo Kombi og tror det er kombi vogn på bildet (ikke 100% sikker) fordeler med Simo er at de er Vind+Vann tett! De er som skapt for norske forhold og har i tillegg veldig gode dempere. stort pluss at baggen kan taes ut av vognen. barnet kan bruke baggen lenge siden den er ganske stor (større en på de fleste andre vogner). Jeg kjøpte min Simo i år for 3500kr, da det var 2011 modell hadde de tilbud på den i butikken, 700kr er veldig bra pris for en god vogn spør du meg :)

Jeg har simo vogn er KJEMPE fornøyd! har Simo Kombi og tror det er kombi vogn på bildet (ikke 100% sikker) fordeler med Simo er at de er Vind+Vann tett! De er som skapt for norske forhold og har i tillegg veldig gode dempere. stort pluss at baggen kan taes ut av vognen. barnet kan bruke baggen lenge siden den er ganske stor (større en på de fleste andre vogner). Jeg kjøpte min Simo i år for 3500kr, da det var 2011 modell hadde de tilbud på den i butikken, 700kr er veldig bra pris for en god vogn spør du meg :)

Oki. Den blir nok solgt før jeg er ferdig på jobb i morgen desverre =(

MEn fant en annen til 600,-

Vet ikke hvor gammel den er, men b'reselen til 200 kr i annonsen tar jeg med på kjøpet. og begge deler til 800 kr er jo ekstremt billig.

Det er denne : 44_935433338.jpg

Annonse

Oki. Den blir nok solgt før jeg er ferdig på jobb i morgen desverre =( MEn fant en annen til 600,- Vet ikke hvor gammel den er, men b'reselen til 200 kr i annonsen tar jeg med på kjøpet. og begge deler til 800 kr er jo ekstremt billig. Det er denne : 44_935433338.jpg

44_58182966.jpg

Det er en simo kombi slik som den øverste du linket til, men denne her ser veldig solbleket ut, så spør om det. Det er nemlig ikke pent!!

Dette er også en ganske gammel utgave, 2003mod. vil jeg tippe...

Vær obs på at det kan være jordslag, mugg eller sopp i så gamle vogner hvis de ikke er lagret tørt. Dette er nesten umulig å bli kvitt og er giftig for barnet, så ikke kjøp en vogn med dette!

Endret av EnBlå&ToRosa
Det er en simo kombi slik som den øverste du linket til, men denne her ser veldig solbleket ut, så spør om det. Det ernemlig ikke pent!!

Hm.. ja,, Ikke fått noe svar enda. Men om den ser littegrann slitt ut gjør meg ingenting =)

Skal jo se den med egne øyne før jeg kjøper uansett, :D

Det er en simo kombi slik som den øverste du linket til, men denne her ser veldig solbleket ut, så spør om det. Det er nemlig ikke pent!! Dette er også en ganske gammel utgave, 2003mod. vil jeg tippe... Vær obs på at det kan være jordslag, mugg eller sopp i så gamle vogner hvis de ikke er lagret tørt. Dette er nesten umulig å bli kvitt og er giftig for barnet, så ikke kjøp en vogn med dette!

å, det visste jeg ikke! Takk

Annonse

Har du sett på Fretex? De får ofte inn billige vogner av denne typen der:)
Nei du det har jeg ikke... Det må bli den store fretex'en ved teisen området der det da?
På alnabru:)

Stemmer. Takk for tipset, skal ta turen innom og titte i morgen =)

Nei du det har jeg ikke... Det må bli den store fretex'en ved teisen området der det da?

Fant du noe? :)

Fant du noe? :)

Har ikke vært der enda, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...