Celcius73 Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 (endret) Jeg er øyeblikkelig i uke 32, og har siden i går hatt små blødningsepisoder, som jeg selvsagt er veldig usikker på hva kan være. Jeg føler meg i forholdsvis god form, og babyen er aktiv som bare det Jeg startet svangerskapet med blødninger som endte opp i en styrtblødning i uke 9, og siden da har det ikke vært antydning til blødning. Dette skyldtes en større på cyste eggstokken. Har kjent litt mensmurringer på venstre side, så lurer jo på om det kan være en ny cyste? Hittil har blødningen vært sparsom, men frisk i fargen, og kun ved toalettbesøk. I dag opplevde jeg en mer slimaktig blødning, og da begynte jeg å lure på om det kunne være slimproppen??? Men hvor tidlig kan den gå da? Det er jo 8 uker til termin...i mine forrige svangerskap merket jeg knapt noe til at den gikk.... Ja, jeg bør kontakte jordmor, bare for å sjekke ( vil helst ikke skremme mannen med dårlige nyheter) Men trengte å fortelle det til noen Endret 24. juli 2012 av Celcius73
VinterSol+2 Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 Oioi, hold oss oppdatert da! Og ja, ring jordmor/sykehus. Slimproppen kan gå tidlig og så dannes igjen, men det kan også være grunn til bekymring/tegn på prematur fødsel. Lykke til!
Celcius73 Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2012 Hjelpes! Er ikke klar for fødsel enda.....*dåne*
VinterSol+2 Skrevet 24. juli 2012 #4 Skrevet 24. juli 2012 Nei, men det får vi da inderlig håpe du slipper! Lillle i magen er heller ikke klar. Men blødninger skal sjekkes ut! (slimproplen slik jeg husker den er mer som en PROPP altså...
Celcius73 Skrevet 25. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2012 Har fått meg time på sykehuset kl 14 i dag. Jordmora synes det var best å sende meg dit, pga forhistorie. Blei litt urolig nå, men kjenner at babyen er aktiv og at jeg ellers er i fin form, bortsett fra murringene i korsryggen og venstre eggstokk. Skal ta med urinprøve, så kanskje jeg har fått en infeksjon.... Søren og.....
Sweetpea Skrevet 25. juli 2012 #7 Skrevet 25. juli 2012 Hvordan står det til Celcius73? Håper alt er vel og at det bare var en bagatell?
Celcius73 Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #8 Skrevet 27. juli 2012 Hei alle sammen! Jeg ble lagt inn på sykehuset på onsdag. Hadde tidlig vannavgang. Så nå må jeg ligge her og knipe igjen med god hjelp av medisiner, ctg og div undersøkelser daglig. Legene og vi håper veslejenta vil holde seg inne lengst mulig. Heldigvis er hun ei stor og frisk, sterk jente, så vi har veldig gode sjanser for at alt skal gå bra med minst mulig etterskader. Det er tøft da Det var absolutt ikke dette vi såg for oss. Men vi er heldigvis i gode hender her. Mannen har dessuten hentet pc, strikketøy og en god bok, så dagene blir litt kjekkere. Prøver å forberede meg psykisk på keisersnitt/fødsel og tiden på sykehuset fremover. For vi må belage oss på å være her frem til ca termindato...kanskje tidligere, alt etter formen på jenta. Litt mer spenning enn nødvendig i dette svangerskapet! Men det skal gå bra med oss
Drammensjente Skrevet 27. juli 2012 #9 Skrevet 27. juli 2012 Dette kommer til å gå kjempefint! Nå har dere kommet så langt at dere er godt forbi den verste tiden. Masse lykke til
Gjest -ia- Skrevet 27. juli 2012 #10 Skrevet 27. juli 2012 Skjønner at dette er en tøff opplevelse. Men det skal nok gå bra! Knip så lenge du klarer. Krysser fingrene for dere!
live09 Skrevet 27. juli 2012 #11 Skrevet 27. juli 2012 Lykke til! Så bra du lyttet tll den indre stemmen, dette går kjempefint!
YumYum2 Skrevet 27. juli 2012 #12 Skrevet 27. juli 2012 Huff så trist å lese! Dere er i kjempe gode hender og alt vil nok gå flotters! Men skjønner det er kjipt når man kanskje har jobbet litt og gledet seg til noen rolige uker hjemme før fødsel. Men rolige blir de jo uansett! Hehe får se lyst på det, du kan vartes opp litt og prøve så godt du kan å nyte det Håper du kommer med oppdatering om det skjer noe nytt Lykke til så lenge
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 27. juli 2012 #13 Skrevet 27. juli 2012 Du er i gode hender! :-) håper du får slappet av og at lille jenta holder seg i ro inni magen leeenge! :-) Klem
Celcius73 Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #14 Skrevet 27. juli 2012 Takk alle sammen! Er med godt mot nå, når jeg får så positive tilbakemeldinger fra dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå