Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og tok en g-test og en el-test. Begge var positive, g-testen var veldig veldig svak.

Kan jeg håpe på at jeg har eggløsning selv om jeg har blødd? Eller er det bare hcgen som slår ut på den. Ser ut som jeg muligens er ferdig å blø i dag. Er det vits å hoppe i høyet nå, hva tror dere?

Hvordan skal jeg regne el utifra syklus nå.....? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg hadde ma med utskrapning gikk det 16 dager før g test var neg. Fikk vel tr 5 uker etter utskrapning. Er bare å hoppe i høyet :) de sier vel 14 dager :)

Skrevet

Jeg fikk tr fem uker etter tablettene ble satt på min MA. Så det kan nok være el rett rundt hjørnet for deg :)

Gjest Nestegang:)
Skrevet

Jeg hadde positiv gtest i ca 2 uker etter ma. Positiv eltest 3 uker etter ma. Vi startet på når blødningen sluttet ca 2 1/2 uke etter ma.

Lykke til:)

Skrevet

Enda ikke sluttet og blø likevel. Håper jeg er feridg snart, vil nå denne el!

Men tror egentlig el er nå/har vært, selv om jeg har blødninger. Så da må jeg nok bare vente. Har dere blitt gravide evnt hvor lang tid tok det?

Skrevet

Jeg hadde positiv gravi test 7 uker etter ma så d var et hekkans styr..endte opp me utskrapning etter 8 uker siden d lå rester igjen å etter d fikk jeg god oppfølging i hvert fall..er nå gravid på ny da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...