Lillemille*** Skrevet 24. juli 2012 #1 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg har en mengde mammaklær jeg håper noen andre er interessert i å få nytte av. Pga mengde/vekt tror jeg det er dyrt å sende, så det er mest praktisk for de som kan hente. Jeg bor i Asker-området (Akershus). Klærne passer de som er str 38/40. Send meg en pm hvis du er interessert, og det er fullt mulig å komme og prøve klærne først For kr 1500 selger jeg følgende samlepakke: * Lys beige fritidsbukse med strikk nederst fra H&M (str M) * Hvit fritidsbukse med strikk nederst fra H&M (str M) * Sort myk jeans med smale ben fra H&M (str 40) * Mørkeblå olabukse med bootcut fra H&M (str 40) * Sort "penbukse" fra mamalicious med smaleben (str M) * Mørkeblå myk slimfit olabukse fra H&M (str 40) * Lillablå tightsbukse med smale ben fra H&M (str 40) * Blå jeans med bootcut fra 2wear (str M) * Sort jeans med bootcut fra 2wear (str M) * Hvit linbukse med strikk nederst fra H&M (str M) * Beige linbukse med strikk nederst fra H&M (str M) * Sort knelang fritidsbukse fra H&M (str S) * Kaki knelang fritidsbukse fra H&M (str S) * Mørkeblå shorts fra H&M (str M) * Sort bomullstight fra H&M (str M) * Sort tykk strømpebukse fra H&M (str M) * Tynn hudfarget strømpebukse (str L, ubrukt) * Beigt og hvitstripet skjørt med knytebelte under magen fra H&M (str S) * Rød kortermet topp med strikk under brystet fra H&M (str M) * Hvit kortermet topp med strikk under brystet fra H&M (str S) * Mørkeblå langermet kjole med knyting under brystet fra H&M (str M) * Svart langermet kjole med knyting under brystet fra H&M (str M) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143956895-posesalg-mammakl%C3%A6r-interessert/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå