kanutten86 Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 leste på klikk.no nå om 10 kreative måter å si det på... så siden jeg er ny i "gamet" hvordan si det til familie og venner? og når bør man si det? hvor og når sa du at du var gravid? og reaksjoner?
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 Jeg fortalte mamma og pappa , svigermor og svigerfar så fort jeg fikk vite det , kansje en dag etter , syns de også skulle få vite at de skulle få et barnebarn . Men resten har jeg fortalt når jeg har vært på ultralyd og sett at hjerte banket og at alt var bra
Anniemor_91 Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 Jeg ga mamma en rose og et kort. Inni kortet sto det: Gratulerer, du skal bli bestemor <3
LivHeidi Skrevet 25. juli 2012 #4 Skrevet 25. juli 2012 Vi fortalte de kommende besteforeldrene det i uke 12/13. Kjøpte et kaffekrus til hver, på min mamma sin sto det "Til verdens beste mormor", også la vi ved et lite brev fra spiren i magen som fortalte når h*n vil komme til verden. Så fortalte vi det til annen nær familie/slekt litt etter det. "Hele verden" fikk ikke vite noe før etter ultralyden i uke 19.
Trønderbærta Skrevet 25. juli 2012 #5 Skrevet 25. juli 2012 Mange vet det til meg, mamma, pappa, søsteren min, og noen venner, er kun 7 uker, men ettersom jeg skulle flytte og hadde hatt blødninger valgte jeg å si det, så jeg slapp å bære for mye!
Mamma til Tuva:) Skrevet 25. juli 2012 #6 Skrevet 25. juli 2012 jeg gikk på HM og kjøpte en liten baby-lue, pakket den inn, gikk på kontoret til samboeren min og ba han pakke den opp:) Det ble veldig godt tatt i mot. Han har sagt flere ganger at han syntes at det var en kreativ måte å fortelle det:) eller ringte jeg til nærmeste familie og venner siden de bor langt unna. Etter 3 mnd så la jeg det bare ut på facebook:)
KattaVenter..? Skrevet 25. juli 2012 #7 Skrevet 25. juli 2012 Jeg sa det til foreldrene mine og svigermor i uke 6. Skulle være med foreldrene mine en helg, og var kvalm, så var like greit å si det. Sa bare "vi har noe å fortelle dere, dere skal bli besteforeldre", ikke veldig kreativt, men det var overaskelse nok at vi var gravide;) Fortalte en god veninne det samtidig. Kommende oldeforeldre fikk vite det i uke 7, og resten får vite det etter ultralyd i uke 12:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå