Bustetroll Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 Får novemberbaby, og lurer på hvilken av disse som egner seg best: http://www.finn.no/f...27_93701065.jpg 700 ,- http://www.finn.no/f...nnkode=36163717 1700 ,- Vil jo helst ha den billige dersom det ikke er veldig stor forskjell på kvaliteten
Lillababy Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 Reis å sjå på begge. Emmaljunga er veldig populært no. Simo er ei tung vogn. Me har kjøpt simo ny no. Men 2012 modellen er 3 kilo lettare enn før, og blir difor lik vekt som emmaljunga no. Simo er betre i dårleg vær, emmaljunga er lettast. Spørs kva som er viktig for deg. Men dei var ekstremt billige, trur eg ville sett dei først. Ville stussa litt på om det var noko gale emd dei sidan dei er så billige.
Bustetroll Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2012 Reis å sjå på begge. Emmaljunga er veldig populært no. Simo er ei tung vogn. Me har kjøpt simo ny no. Men 2012 modellen er 3 kilo lettare enn før, og blir difor lik vekt som emmaljunga no. Simo er betre i dårleg vær, emmaljunga er lettast. Spørs kva som er viktig for deg. Men dei var ekstremt billige, trur eg ville sett dei først. Ville stussa litt på om det var noko gale emd dei sidan dei er så billige. S Skal ikke være noe galt med noen av de .. Så du mener at den simovognen her, er tung? Baby kommer jo i november, så en vogn som egner seg i snø og dårlig føre er jo ganske viktig. men også at det er god plass i bag'en, som jeg ser og leser at emmaljunga er størst.. Vanskelig valg:p
Lillababy Skrevet 24. juli 2012 #4 Skrevet 24. juli 2012 Emmljunga er ikkje størst i bagen. Emmaljunga Edge og Mondial er like stor i bagen som simo sin 2012 modell, city cross er mindre. Ingen av dei er like stor sum brukt simo. Ja den e rtung. Den er 18-19 kilo. Men eg har likevel valgt den sjølv- 2012 er 16 kilo. Fordi den er solid og god. men ein må vera obs på tyngden. Den tar større plass i bil, er tung å slå sammen, og ikkje så aktuell om ein ikkje bur på bakkeplan. Les inne på dib på barnevogner. Ja det er vanskelege valg, absolutt, lykke til!
Bustetroll Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2012 Emmljunga er ikkje størst i bagen. Emmaljunga Edge og Mondial er like stor i bagen som simo sin 2012 modell, city cross er mindre. Ingen av dei er like stor sum brukt simo. Ja den e rtung. Den er 18-19 kilo. Men eg har likevel valgt den sjølv- 2012 er 16 kilo. Fordi den er solid og god. men ein må vera obs på tyngden. Den tar større plass i bil, er tung å slå sammen, og ikkje så aktuell om ein ikkje bur på bakkeplan. Les inne på dib på barnevogner. Ja det er vanskelege valg, absolutt, lykke til! Ikke? Den ser da virkelig størst ut på bildet her?
friluftsdama Skrevet 24. juli 2012 #6 Skrevet 24. juli 2012 Begge disse er vel store gode bager på som du slipper å bytte til sportsdel før vinteren. Sjekk for all del at du får den du velger inn i bilen, uten å dele den altfor mye opp. Jeg kjøpte brukt emmaljunga-vogn sist, den var brukt til tre barn. Nå er dessverre understellet helt oppbrukt, så måtte kjøpe ny ( brukt)-vogn til nr 2. Lån med deg en unge og prøv å trille før du kjøper om du har mulighet til det, så ser du at ikke understellet er skjevt:)
Lillababy Skrevet 24. juli 2012 #7 Skrevet 24. juli 2012 Nei, reis å sjå på begge. Er et så viktig valg at det neppe holder med bilder.Eg - og mange med meg har brukt tiiiiimevis på dette. Simo var størst. No er den meir lik Emmaljunga- men city crossen til emmaljunga er mindre. Eg har vor ei butikken og samanlikna madrassene osv osv
Bustetroll Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #8 Skrevet 24. juli 2012 Begge disse er vel store gode bager på som du slipper å bytte til sportsdel før vinteren. Sjekk for all del at du får den du velger inn i bilen, uten å dele den altfor mye opp. Jeg kjøpte brukt emmaljunga-vogn sist, den var brukt til tre barn. Nå er dessverre understellet helt oppbrukt, så måtte kjøpe ny ( brukt)-vogn til nr 2. Lån med deg en unge og prøv å trille før du kjøper om du har mulighet til det, så ser du at ikke understellet er skjevt:) Har verken bil eller så mange unger jeg kan "låne" hehe. Jeg vil jo helst ha den til 700, hvis det ikke er stor forskjell på kvaliteten. Men vil ha den med størst bag.. og det ser ut som om den er størst på emmaljungaen.. Får jo også med sportsdel på den, inkl i prisen
Lillababy Skrevet 24. juli 2012 #9 Skrevet 24. juli 2012 Med fare for å gjenta meg sjølv- simo er størst
Bustetroll Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #10 Skrevet 24. juli 2012 Med fare for å gjenta meg sjølv- simo er størst Ok, hehe
Lillababy Skrevet 24. juli 2012 #11 Skrevet 24. juli 2012 Du klarer deg sikkert med emmaljunga. Når babyen kjem i november, så vil den kun vera 4 måneder når vinteren er over, verre for meg som får baby i august, eg var nødt til å tenka på str. Emmaljunga er ei flott vogn. Men syns det står altfor lite i den annonsa. Du må få vite kva årstatt, kva type- ikkje minst- emmaljunga har mange forskjellige. Kor mange som har brukt den osv osv. Det er ikkje billig å kjøpa billig viss ein er nødt til å kjøpa nytt når det slutter å virka...
Bustetroll Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #12 Skrevet 24. juli 2012 Du klarer deg sikkert med emmaljunga. Når babyen kjem i november, så vil den kun vera 4 måneder når vinteren er over, verre for meg som får baby i august, eg var nødt til å tenka på str. Emmaljunga er ei flott vogn. Men syns det står altfor lite i den annonsa. Du må få vite kva årstatt, kva type- ikkje minst- emmaljunga har mange forskjellige. Kor mange som har brukt den osv osv. Det er ikkje billig å kjøpa billig viss ein er nødt til å kjøpa nytt når det slutter å virka... Det er sant. Har spurt en del, og skal jo se den før jeg betaler noe =) Blir emmaljungaen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå