Gå til innhold

Vekstestimering overstått :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ultralyd og lå bare 2,78% under gj.snittet så alt var bra :) :)

Jeg og mannen klør oss i hodet enda pga symfysemålet er såpass lavt, og babyen er vanlig. Men får slå meg til ro med at jeg er liten av meg, bærer lavt og førstemann var liten også :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Godt å få sjekket! Legen og jordmor målte 7 cm forskjellig på symf.målet hos meg på slutten av et av mine svangerskap. Legen var bekymret- men ut kom ei snuppe på 4 kg :)

Endret av Mammaigjen<3
Skrevet

Her er det motsatt. Var enorm forrige gang og er det denne gangen også. Den første var 3,7 kg, og denne er estimert til 3,8 kg. Store unger, men ikke i tråd med størrelsen jeg bærer rundt på ;)

Skrevet

Godt å få sjekket! Legen og jordmor målte 7 cm forskjellig på symf.målet hos meg på slutten av et av mine svangerskap. Legen var bekymret- men ut kom ei snuppe på 4 kg :)

Ja, jeg ligger veldig lavt på symfysen men iom at ul i dag viste at alt var bra så sa hun at hun ikke så det nødvendig at vi kom inn til flere ul sjekker :)

Skrevet

I dag har eg vært på vekstestimering óg. SF målet mitt var uendra fra uke 36 til 38 og jordmor syns ho kjente lite vann, så ho sendte meg til føre-var kontroll. Minien hadde det heilt fint. Litt redusert vannmengde, men absolutt nok. Veier ca 3055 no. Heilt fin vekt å få ut høna :-)

Skrevet

Er forresten min første ultralyd opplevelse utenom dei ordinære for mine tre svangerskap. Var litt skuffa over kor kjedelig ultralyd er i uke 38 -hahaha. Alt såg jo ut som tomatskiver der inni no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...