lykketid Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 2 dager på overtid, tok bena fatt med en times gåtur i skogen, og da gikk slimproppen!
Netti*** Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 Får håpe riene kommer snart. Slik begynte min 3 fødsel. Var veldig aktiv, slimproppen gikk. Riene begynte svakt, tok en kjapp gåtur oppover en bakke kom ned og riene satte i gang for fult. 3 timer seinere var jeg mamma for 3 gang
*Idae123 Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 Med første mann så gikk den på en tirsdag og på søndag var gutten i armene mine =) Så det er forskjell fra jente til jente, om når fødslen starter etter den har gått...
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 24. juli 2012 #4 Skrevet 24. juli 2012 Gikk 4!!!! Timer i skogen i går... Ingen rier, slimpropp eller vannavgang...
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 24. juli 2012 #5 Skrevet 24. juli 2012 Gikk 4!!!! Timer i skogen i går... Ingen rier, slimpropp eller vannavgang... OMG!! 4 timer?!? Da hadde jeg vært vrak! Får du ikke vondt i bekkenet? Selv om jeg ikke har vært særlig plaget med bekkenet får jeg skikkelig vondt i bekkenet av sånne fysiske utskeielser.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 24. juli 2012 #6 Skrevet 24. juli 2012 Gikk 4!!!! Timer i skogen i går... Ingen rier, slimpropp eller vannavgang... OMG!! 4 timer?!? Da hadde jeg vært vrak! Får du ikke vondt i bekkenet? Selv om jeg ikke har vært særlig plaget med bekkenet får jeg skikkelig vondt i bekkenet av sånne fysiske utskeielser. Har vært enormt plaget med bekkenet denne gangen, men så plutselig for tre dager siden så hadde jeg enormt nedpress og masse kniver opp i musa. Etter det så har bekkenet stabilisert seg helt! Jeg har vært redusert til krykkegåer til tider inntil nå så det var helt ufattelig deilig å kunne gå en slik tur igjen! Mest sannsynlig festa lillejenta hodet... Men fortsatt ingen slimpropp, vann eller rier!!! Arg!!!!
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 24. juli 2012 #7 Skrevet 24. juli 2012 Gikk 4!!!! Timer i skogen i går... Ingen rier, slimpropp eller vannavgang... OMG!! 4 timer?!? Da hadde jeg vært vrak! Får du ikke vondt i bekkenet? Selv om jeg ikke har vært særlig plaget med bekkenet får jeg skikkelig vondt i bekkenet av sånne fysiske utskeielser. Har vært enormt plaget med bekkenet denne gangen, men så plutselig for tre dager siden så hadde jeg enormt nedpress og masse kniver opp i musa. Etter det så har bekkenet stabilisert seg helt! Jeg har vært redusert til krykkegåer til tider inntil nå så det var helt ufattelig deilig å kunne gå en slik tur igjen! Mest sannsynlig festa lillejenta hodet... Men fortsatt ingen slimpropp, vann eller rier!!! Arg!!!! Her er det fødsel på gang sitter her med rier så vi må vel innover snart siden jeg har en tulle i seteleie.
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 24. juli 2012 #8 Skrevet 24. juli 2012 Woop woooop!!! Gratulerer! 3 prinser prinsess på vei. Det var då jaggu på tide!
CamillaJ Skrevet 24. juli 2012 #10 Skrevet 24. juli 2012 Gikk 4!!!! Timer i skogen i går... Ingen rier, slimpropp eller vannavgang... OMG!! 4 timer?!? Da hadde jeg vært vrak! Får du ikke vondt i bekkenet? Selv om jeg ikke har vært særlig plaget med bekkenet får jeg skikkelig vondt i bekkenet av sånne fysiske utskeielser. Har vært enormt plaget med bekkenet denne gangen, men så plutselig for tre dager siden så hadde jeg enormt nedpress og masse kniver opp i musa. Etter det så har bekkenet stabilisert seg helt! Jeg har vært redusert til krykkegåer til tider inntil nå så det var helt ufattelig deilig å kunne gå en slik tur igjen! Mest sannsynlig festa lillejenta hodet... Men fortsatt ingen slimpropp, vann eller rier!!! Arg!!!! Her er det fødsel på gang sitter her med rier så vi må vel innover snart siden jeg har en tulle i seteleie. Wæ! Nå blir jeg nervøs! Føler at jeg skal føde sammen med deg!!!!!! Haha! Masse lykke til!!!!!:D:D:D
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 24. juli 2012 #12 Skrevet 24. juli 2012 Hjemme ennå. Og synes fader meg det dabber av!!! Ikke tvil om at det var rier gitt, men dette her er det jo ikke noe driv over lenger!!
*Idae123 Skrevet 24. juli 2012 #13 Skrevet 24. juli 2012 Dem kommer når dem er klare.. Ikke nødvendig å "slite" seg ut for å fremkyne ting, det kan av og til gjøre ting vondt verre
Mammahjerte Skrevet 25. juli 2012 #15 Skrevet 25. juli 2012 Herregud da, her er det action skjønner jeg! Masse lykke til alle fødere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå