Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, er 6 dager forsinket med mens så på morraen i dag tok jeg test og den var positiv, tror det forsatt ikke.

Vi har vært prøvere i 2 år nå hatt 2 Icsi, 1 frys, en sa og et avbrutt forsøk og jeg skulle alltså begynne på langt regime på denne menssyklusen. Legene mente at vi ikke kom til å få barn på egenhånd, men så feil skulle de ta :-)

Er overlykkelig samtidig som jeg er livredd.

Hva gjør jeg nå, burde jeg oppsøke fastlegen min, ta noen tester der eller ? Noen gode forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143956793-gravid-p%C3%A5-egenh%C3%A5nd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Kjenner flere som plutselig har blitt gravid på egenhånd, etter denne typen regime. Veldig merkelig hvordan kroppen kan reagere!

Ring legen din du! Få svangerskapet bekreftet, og be om litt nær oppfølging!

Annonse

Takk damer, mannen dro på apoteket å kjøpte 2 tester til som ble tatt etter frokosten, 2 streker på den ene og gravid 2-3 på den andre. Så da har vi klart det da, er forsatt litt uvirkelig.

Da forlater jeg denne gruppa i håp om å aldri bli aktiv her inne igjen, må innom å se åssen det går med noen av dere og masse lykke til fremover med prøving, og forsett å håpe for vi er jo et bevis på at det legen mente vi ikke kom til å klare på egenhånd det klarte vi :-)

Dette forumet har vært til så mye støtte nå jeg har vært frustrert, lei, glad og nesten gitt opp håpet tidligere. Takk for alle oppmuntrende og gode ord og tips de siste 2 åra :-)

Alle fortjener vi å oppleve våre ønskjer og drømmer så gi ikke opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...