Gå til innhold

Mange dager igjen i dag, 24 juli? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin i morgen, ingen baby men skal på kontroll på riksen i morgen. Kanskje vil de prøve å strippe litt å få meg i gang... :D

Hva med dere?

Ha en flott tirsdag! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-7 dager, og er så lei av at kroppen lurer meg. Det er akkurat som om den ikke klarer komme i gang. Ny ktr på sykehuset i dag, sikkert med nye irriterende beskjeder om at jeg må bare vente. Håper ho stripper no så inn i hampen denne gangen.

Skrevet

-7 dager, og er så lei av at kroppen lurer meg. Det er akkurat som om den ikke klarer komme i gang. Ny ktr på sykehuset i dag, sikkert med nye irriterende beskjeder om at jeg må bare vente. Håper ho stripper no så inn i hampen denne gangen.

Det håper jeg også at de gjør for deg!! Lykke til, nå er det strax over uansett!! :D

Skrevet

Leeenge igjen her, 83 dager igjen :( Begynner å miste tålmodigheten nå. Har så lyst å se "prinsen" mine nå. Men får vel vente litt slik at "han" kan få litt mer på kroppen sin :)

Skrevet

42 dager igjen... snart høygravid:)

Skrevet

14 dager! Satser på at modningsakupunktur, sex, sterk mat og alle kjerringråd skal sette ting i gang til termin=) *Håpe drømme*

Skrevet

19 dager! og har på følelsen at det kommer til å føles som 19 uker!

så det er baare å komme lille venn..

Skrevet

30 dager :) :)

Skrevet

73 lange dager....

Skrevet

10 dager igjen!! :-) å i dag blir det en tur på IKEA!! :-) noe må vi finne på i regn været!

Lykke til til dere som skal på kontroll! :-)

Skrevet

32! En måned igjen i morra den dag :)

Det skal feires med å dra ut med mann og barn og sitte i en solstol og vifte med tærne.

Skrevet

9 dager igjen her.. Men siden førstemann kom 13 dager over termin så må jeg vel smøre meg med tålmodighet denne gangen oxo .....

Skrevet

71 lange evige dager :)

Skrevet

21 dager her... og frem til nå har tiden gått FORT... men nå har den stoppet heeeelt opp, en dag føles som en uke :-/

Tips til aktiviteter i regnet, noen? :-)

Skrevet

Har gitt opp å tenke på termindato, så jeg velger heller å si at det er max 38 dager til han er her!!:P Håper mitt lille påfunn klarer å lure hjernen til å ikke bli så forferdelig lei!!:P

Skrevet

1dag over termin. Litt murring så jeg tror kanskje ting skjer de nærmeste dagene.

Skrevet

2 dager over ultralydtermin. menstermin i dag!

Skrevet

38 dager igjen og klar som bare det :)

Skrevet

72 lange dager.. Til og med datteren min på snart 5 sier "åååååå mamma! Babyen er så treig!"

Skrevet

4 dager over, og ingenting ser ut som har tenkt å skje... :(

lei.no :P

Skrevet

14! Getting there!

Skrevet

35 dager igjen. Hadde håpet å få en keisersnittdato på kontroll i dag, men da hadde de sannelig bestemt seg for at vaginal fødsel skulle gå lell...Men, men. De kommer når de kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...