Gå til innhold

Anbefalte innlegg

1. Er det noen som har softbag til Tfk og som senere har brukt den som "pose"/fottrekk? Og hvilke erfaringer hadde du med det? Vurderer å kjøpe en å bruke for han vil ikke ligge i bagen, ønsker å se. Så tenkte det kanskje var en løsning. evt om du vet noen steder på nettet de selges billigere enn i norge. Har sett litt på tfk multi x bag, men har slått den fra meg. For den ser litt liten ut i virkeligheten.

2. Har en emmaljunga nitro city og sportsdelen er for stor til gutten min (4,5mnd) Og bagen er for liten. Han er lang for alderen. Derfor må vi over i sportsdelen, men selene er for "høyt" oppe til han og tenkte at en Allround Kjørepose kunne vært praktisk. Siden den har funksjonene til en Minimizer sittepute. Men vi kan i tillegg bruke den til vår/høst pose. Noen som har en slik og hvordan fungerte det? Eller hadde dere en annen god løsning?

Takker for alle svar:)

Fortsetter under...

Jeg hadde samme problemet og kjøpte allround-posen ;) Har siden alltid hatt underdelen/minimizeren i vogna. Jenta mi satt absolutt bedre med denne i og den gjorde vogna mykere/lunere ;) Synes likevel ikke hun satt ordentlig godt i sportsdelen før hun var 8-9 mnd.. Kjøpte en Emm Ozone i tillegg jeg da - med ergonomisk sete. Små babyer (6-12 mnd) sitter Så mye bedre i slike seter! Men som sagt, anbefaler sitteputen/allroundposen ;)

Jeg hadde samme problemet og kjøpte allround-posen ;) Har siden alltid hatt underdelen/minimizeren i vogna. Jenta mi satt absolutt bedre med denne i og den gjorde vogna mykere/lunere ;) Synes likevel ikke hun satt ordentlig godt i sportsdelen før hun var 8-9 mnd.. Kjøpte en Emm Ozone i tillegg jeg da - med ergonomisk sete. Små babyer (6-12 mnd) sitter Så mye bedre i slike seter! Men som sagt, anbefaler sitteputen/allroundposen ;)

Har kjøpt meg en allroundpose i dag. Tenkte å bare bruke bakdenen nå i begynnelsen. For syns at han var for liten til å få utbytte av pose. Det var mye gøyere å sprelle med beina slik at de havnet på utsiden. Merket at nå passet selene mye bedre. Så vell verdt pengene. Han ligger nå, så blir spenneden å se hvordan den passer når han skal litt opp i sportsdelen:)

Ja, sant det - selene passer jo også mye bedre med puten! De er jo festet så høyt på Emm-vognene, jenta mi hang opp ørene sine i de uten pute :-D Så bra at dere er fornøyd! Hadde litt prob med at jenta mi skled ned og/el til siden når hun satt de første mnd, men med puta blir alt bedre tilpasset de små. Bruker den forsåvidt fortsatt jeg da, selv om jenta har blitt 14 mnd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...