Gå til innhold

Hjelp,blod i avføringen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 3 mndr hadde blod i avføringen når vi skifta bleie i sted,ikke helt rødt men litt mere mørk rosa farge!(ikke veldig mye da) Har bæsjet mange ganger idag og hun har presset så hun har vært helt rød i ansiktet selv om hun ikke har hard avføring! Kan det være at det er ett blodkar som har røket i pressingen? Hun fullammes...Ikke hadde hun synlige sår heller..

Hun er fornøyd og spiser masse mat ellers...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har skjedd her også. Googlet det, og alle treff sa det ikke var noe å bekymre seg for om det var bare litt en gang og barnet ellers er i fin form.

Jeg ringte legevakten for å være sikker, der sa de det samme. Fikk beskjed om å følge med og ringe igjen hvis det kom mer. Men anbefaler å ringe selv hvis du er usikker, det beroliget i allefall meg veldig selv om jeg egentlig visste hva de kom til å si. :)

Skrevet

Takk for svar! Det var blod i neste bæsjebleie også,men ikke i de deretter igjen,så da følger jeg bare med :) Har time på helsestasjonen i morgen så da kan jeg høre der!

Men hun er nok litt ugrei i magen,bæsjer for hver gang hun spiser + litt utenom,grønt o slimete,men er i farta og har nok ikke vondt i magen ser det ut som...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...