3gull <3 Skrevet 23. juli 2012 #1 Skrevet 23. juli 2012 1) stikker i underlivet, skikkelig så jeg får ikke til å gå eller stå eller noe.. 2 )Det er ekstremt mye kynnere.. (jordmor på sykehuset forrige uke sa at det var rier, svake, men det hadde tippet over kynner stadie) 3) Har begynt å kaste opp igjenn.., er ikke kvalm eller noe, det bare kommer.. 4) Skikkelig vondt i korsryggen og mens smerter 5) Litt løs i magen.. Har ikke vært plaget med dette tidliger.. Noen som vet hva dette er?? Er det tegn på at det kanskje er fødsel rundt hjørmet? Har født to barn tidliger.. En i ike 37+4 og en i uke 36+3 Det er så lenge siden så husker svært lite om hvordan ting staret da og forøvrig så kom sist nevnte uten noe form for rier.. Og første kom med et sikkert tegn som vanngang... Er i uke 36 nå..
3gull <3 Skrevet 23. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2012 Føler at jeg har mast nok på de.. Syns rett å slett det er flaut å ringe.. Så prøver meg her heller..
Drammensjente Skrevet 23. juli 2012 #4 Skrevet 23. juli 2012 Siden de to andre ble født noe før, så er det vel sannsynlig at også denne blir født før termin. Du har jo alle symptomer. Ville i hvert fall forberedt meg på fødsel nå om jeg var deg. Så får du heller ringe føden dersom rieaktiviteten tar seg opp ytterligere og blir regelmessig. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå