hulderpusen Skrevet 23. juli 2012 #1 Skrevet 23. juli 2012 Oppdaget dessverre MA på ul i dag. Har mistet i uke 9. Skulle egentlig vært fullgått 11 uker Vi prøver igjen ved første anledning, men er nok ikke tilbake her før tidligst i feb/mars. Lykke til for alle dere andre!
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 23. juli 2012 #2 Skrevet 23. juli 2012 Sender deg en klem , huff sånt er helt forferdelig ...
Gjest Min1.baby Skrevet 23. juli 2012 #3 Skrevet 23. juli 2012 Uff da...*sender klemmer* ikke bra det der nei...lykke til videre..
79kvinne Skrevet 23. juli 2012 #4 Skrevet 23. juli 2012 huff da kjenner desværre til det der. fikk påvist MA 10+4. medisinsk abort 10+5.. var stoppa utvikling rundt uke 4 ca håper det går bra med deg. velkommen tilbake når den tid kommer trøsteklem
hulderpusen Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2012 Takk for svar. Naturen ryddet opp selv i natt, så da slapp jeg unna den medisinske aborten. Har heldigvis et flott barn fra før som jeg skal kose masse med, så dette blir nok lettere å takle for hver dag. Vi blir heldigvis lett gravid sammen, så er vi heldig sitter en ny spire på nyåret. God sommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå