Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #26 Skrevet 23. juli 2012 Fun light...året smak er kjempe god Ingen kalorier. Juice er det mye sukker i, så skal du drikke det så kjøp Mana juice, det er den reneste versjonen og inneholder mindre sukker og mere vitaminer Ingen kalorier? 0.7 kcal pr deseliter da, men ingen kalorier nei :-p
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #27 Skrevet 23. juli 2012 til #24:Iste syntes jeg er veldig godt. Men er det bedre enn pepsimax da? Hi
Gjest ronja røverdatter Skrevet 23. juli 2012 #28 Skrevet 23. juli 2012 Du må lage isteen selv uten sukker, og hvor sunt det er da kommer an på hva slags te du bruker. Når det gjelder å like eller ikke like vann, står jeg fremdeles fast ved at det er forskjell på å ikke like vann og å ikke like oliven eller andre ting med spesiell smak. Vann er smakløst og dermed går det mye mer på å venne seg til å drikke det. Og selv om man kan venne seg til det utroligste, så vil jeg påstå at vann må være noe av det aller letteste å vende seg til, nettopp fordi det er uten smak.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #29 Skrevet 23. juli 2012 Vann er det eneste som er kaloriløst og sunnt! Jeg "likte" heller ikke vann når jeg var i tenårene, men nå drikker jeg ca tre liter om dagen, så dette kan fort snus.
3 små skatter Skrevet 23. juli 2012 #30 Skrevet 23. juli 2012 Fun light...året smak er kjempe god Ingen kalorier. Juice er det mye sukker i, så skal du drikke det så kjøp Mana juice, det er den reneste versjonen og inneholder mindre sukker og mere vitaminer Ingen kalorier? 0.7 kcal pr deseliter da, men ingen kalorier nei :-p ren saft ja....det blir man tjukk på he he he...
Rosepus™ Skrevet 23. juli 2012 #31 Skrevet 23. juli 2012 Jeg kjøper fruktte som jeg lager store kanner med iste av, og har stående i kjøleskapet Ser det er tørka biter av frukt i løsteen, men så mye sukker kan det vel ikke bli i teen Jeg blir lei av vann i lengden, og trenger noe med smak innimellom.
Oktoberbarnetmitt Skrevet 23. juli 2012 #32 Skrevet 23. juli 2012 Jeg liker svært godt olden boble med eplesmak blandet med solbærsaft, eventuelt blandet med sukkerfri saft. Friskt og god tørsteslukker. Bare husk på at mange sukkerfrie safter også påvirker blodsukkeret pga. søtningstoffet i den.
Magia Skrevet 23. juli 2012 #33 Skrevet 23. juli 2012 Jeg føler at det å si at man ikke liker vann, er litt som å si at man ikke liker oksygen.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #34 Skrevet 23. juli 2012 Hva med å blande bittelitt saft med kullsyreholdig vann? Smaker kjempe godt, og er mye bedre enn brus. For her blander du ikke så mye saft pr. glass. Det er sikkert noen som har foreslått det, men jeg gadd ikke å lese gjennom hele innlegget.
MrsMilla Skrevet 23. juli 2012 #35 Skrevet 23. juli 2012 Skal begynne med et nytt og bedre kosthold, og en stor del av det vil si å kutte pepsi max. Men jeg er ikke noe glad i vann, verken med smak eller kullsyre. Så da lurer jeg på hva jeg kan drikke? Er f,eks. saft eller juce bedre enn pepsi max? Prøv å blande eplejus og farris halvt om halvt. veldig friskt. Eller stor kopp te, litt kaffe, tranebærjus, vann. Ellers er det veldig godt med farris med litt lime og peppermynteblad i. Om du kutter pepsimax så kan det hende du sikkert synes mye annet er litt tamt, kanskje fordi det er koffein i brusen - så en kopp kaffe her og der kan jo sprite opp dagen (hehe uten sprit).
*Min lille* Skrevet 23. juli 2012 #36 Skrevet 23. juli 2012 Her i huset drikker vi mye vann, det er sunt , det gir en bedre fordøyelse og er gunstig ved vektreduksjon. Du må nok prøve å gjøre en innsats for å BLI glad i vann. Hiver meg på tidligere svar her. Isvann i mugge med fruktbiter er veldig godt. Eller diverse sunne smootie/slush varianter. Lag en hel haug med isbiter og ha det alltid tilgjengelig i kjøleskapet. Vi bruker Imsdal flaskene med drikketut og har de alltid klare i kjøleskapet. Tips til smaksetting av vannet : Kiwi, Mango, Eple, Agurk. Jeg vet at du skrev at du ikke likte vann, men du sier også at du skal slutte å drikke Pepsi Max, og da går jeg ut i fra at det er fordi du drikker det i for store mengder. Da funker det ikke å bytte det ut med Jus eller saft. Jus har altfor mye kalorier og syre til å være tørstedrikke. Men en annen ting , jeg ville ikke kuttet Pepsi Max helt. Trapp ned litt og litt og unn deg en liten boks i helgen. Da tror jeg det er lettere å holde motivasjonen oppe. Dere som ikke drikker juice, spiser dere frukt? Tenkte på det med 5 om dagen. Eller kutter dere alt med fruktsukker helt ut? I tilfelle hvorfor? Dersom man vil raskt ned i vekt bør man kutte ut all frukt. Av den enkle årsak at frukt inneholder mengder med fruktsukker som får blodsukkeret til å stige til himmels. Men når det er sagt finnes det flere veier til en slankere kropp men lavkarbo metoden funker godt for meg , andre har det bedre med Rhode metoden f eks. Så ja, jeg kutter ut all juice, frukt og sukker i tilegg til mel . Men jeg spiser bær. Og masse grønne grønnsaker .
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #37 Skrevet 23. juli 2012 Bringebær saften fra gøy saft, eller fun light ( alle uten sukker)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå