Gå til innhold

Så rart, positive tester, men strekene på cb plus forsvant.... cb digital sto det gravid

Anbefalte innlegg

Jeg er vel en testoman, men skjedde no merkelig. tok første test 9-10 dpo, negativ. 11 dpo svakt positiv billigstrimeler disse første gangene. Så svak rsfu 11 dpo kveld...streken nesten usynelig.

12 dpo Cb plus svakt kryss på ene fort, men streken FORSVANT en stund etter, sjekka den senere på dagen.... Tok en CB digital hvor det sto GRAVID 1-2 samtidig. Deretter en CB plus igjen dagen etter, blei positiv nesten før urinen traff pinnen:-P MEN dere vil ikke tro , men også den streken forsvant ..

Hjelp hva er dette for noe da?? Er litt rådløs kjenner jeg akkurat var begynt å tenke jippi, men tør ikke glede meg enda....

Sååå frustrende.

Hadde S.A i mai som jeg måtte på utskrapning med og er så redd for at det skjer igjen....

Legger ved bilde av de cbplus den første.( siden jeg tok bilde for å sende til mannen)

post-689177-0-51562600-1343007227_thumb.jpg

Fortsetter under...

Hei!

Testene trenger forskjellig mengde hormon for å slå ut, så det kan jo være en forklaring på at de viser forskjellige resultat, siden det er såpass tidlig enda. Mener å huske at testens resultat bare er gyldig i en time eller så? Så hvis resultatet endrer seg etter det, så er det ikke reelt. Når det er sagt, så synes jeg testen på bildet viser positivt!

Skjønner du er frustrert ja, utrolig kjipt å ikke vite sikkert hva som skjer :( Ville tatt en tur til legen, var jeg deg. Håper du får svaret du ønsker ganske snart :)

Den testen på bildet ser da klart positiv ut synes jeg :) Og når den digitale i tillegg viser gravid 1-2 så ville jeg ikke vært i tvil. Men er jo bare å ta en tur til legen og ta blodprøve hvis du fortsatt ikke klarer å stole på hjemmetestene.

Så er det jo en grunn til at man ikke skal lese resultatet på testene etter en tid, alt dette står jo klart i pakningsvedlegget, så hvis du ser på testen etter den tiden så man regne med at resultatet har endret seg. Les av resultatet innen tiden, og stol på det som står der da :)

Er kun hcg testene skal gi utsalg på, og du har en helt klar positiv test. Jeg hadde så lavt nivå hcg i urin at det neste ikke vistes på strimle, men hadde 32 på blodprøve. De CB+ er ikke helt friske tror jeg, mange her som har fått usikkre svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...