Pærefrø Skrevet 22. juli 2012 #1 Skrevet 22. juli 2012 Jeg har rett og slett niagara falls når tr melder sin ankomst. Fra 2 til 4-5 dsg bare fosser det. Når det er på det verste så må jeg bruke grønn ob ogbind likevel så lekker det en halv time så må jeg bytte. Har snakka med legen, og han sier det eneste jeg kan gjøre er å begynne på prev, noe som ikke er aktuelt på nåværende tidspunkt, siden vi prøver. Er det flere her med monster blødning? Og hva bruker dere for å holde "tett"?
fersk prøver Skrevet 22. juli 2012 #2 Skrevet 22. juli 2012 Du kan få resept av legen på tabletter som reduserer blødningene, Disse heter cyklokapron 500mg, dette fikk i hvertfall jeg av en lege. Nå må jeg tillføre at jeg skulle på ferie og skulle slippe "mens" når jeg var der, slet med små blødninger, og fikk disse, Da jeg fortalte dette til fastlegen min, var det ikke disse jeg skulle hatt men noe annet, disse bare reduserer blødningene...
Pærefrø Skrevet 22. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2012 Påvirker de el og sånn?vil ikke ha noe som påvirker fruktbarhet..
fersk prøver Skrevet 22. juli 2012 #4 Skrevet 22. juli 2012 Det tror jeg nok ikke de skal gjøre, for jeg fikk bekjed om å bruke prevensjon ..... men dette kan du jo høre med legen din om, h*n burde jo vite det...
Roselilly Skrevet 22. juli 2012 #5 Skrevet 22. juli 2012 Akupunktur bruker også å fungere bra for å redusere blødningene. Er det riktig ille kan du faktisk også avtale med akupunktøren at du skal komme første blødningsdag, da bruker man å kunne stoppe de store blødningene slik at de blir normale. Akupunkturen kan jo også gjøre det lettere å bli gravid, så da blir det kanskje to fluer i et smekk
Pærefrø Skrevet 23. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2012 Akupunktur bruker også å fungere bra for å redusere blødningene. Er det riktig ille kan du faktisk også avtale med akupunktøren at du skal komme første blødningsdag, da bruker man å kunne stoppe de store blødningene slik at de blir normale. Akupunkturen kan jo også gjøre det lettere å bli gravid, så da blir det kanskje to fluer i et smekk Takk må se om det finnes akupunktør her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå