Heira☆ Skrevet 22. juli 2012 #1 Skrevet 22. juli 2012 Kynnere har jeg hatt i mange uker, men nå syns jeg virkelig de tar seg opp... De siste 2 dagene har de for det meste bare vært på venstre side av magen. Innimellom kjennes det også ut som jeg har sting/hold på venstre side også Håper virkelig det er noe på gang snart, for nå vil jeg ha denne prinsessa ut!!! Har nettopp spist kanel, et gammal kjerringråd. Så får vi se om jeg får få litt hjelp av gubben seinere i kveld Begynner å bli lettere desperat nå hehe Jeg er i hvertfall klar, og håper min lille leieboer også har tenkt å bli det i nærmeste framtid!
Netti*** Skrevet 22. juli 2012 #2 Skrevet 22. juli 2012 Er nok ikke lenge før skal du se :-) Håper kynnerne modner godt før fødsel. Du kan jo øve på pusting i det minste. Her er også kynnerne økt i styrke, tror ikke det er lenge igjen før jeg får holde babyen min :-)
Gjest MMJ Skrevet 23. juli 2012 #3 Skrevet 23. juli 2012 5 dager på overtid, har bare sterke kynnere om kveldene jeg.. på dagen er det roooolig!
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 23. juli 2012 #4 Skrevet 23. juli 2012 6 dager på overtid her, og fy f#%+*^ så lei jeg er av å vente. I går var jeg helt sikker på at ho skulle komme. Hadde vel alle fødseltegna som fantes, manglet bare riene. Helvetes dritt om jeg kan få uttrykke det så mildt.
Heira☆ Skrevet 23. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2012 Jeg tok kanel, masserte brystvortene og hadde sex i går, men til ingen nytte. I dag har jeg rydda, og vaska/bretta masse klær, og støvsugd 1.etg, men det hjalp heller ikke... Nei ikke veit jeg når ho har tenkt å komma. Nytter visst ikke med noen av mine tiltak. Ikke har jeg fått vært hos jormora heller, for de 2 siste timene mine har blitt avlyst pga sykdom. Og denne uka var visst helt full. Så lite hjelp å få der også Syns de kunne ha prioritert meg som synger på siste verset i sv.skp men neida! Nå har jeg vært på do og bæsja for 3. gang i dag, kanskje det er et tegn Har tar vi med alt! hehe
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 23. juli 2012 #6 Skrevet 23. juli 2012 Jeg var på do 1 million ganger i går. Løs i magen ( og jeg har vært forstoppet i ukevis!!!) hadde vonde sammentrekninger, slim så jeg brukte en halv dorull hver gang jeg var på do, uvel, menssmerter i rygg og mage. Men skjedde det noe?!?! Neida, ikke en dritt!!!!!! Fan så sur jeg er i dag, var sikker på ho skulle være ute i løpet av dagen, men nå er jeg i kjempeform, såvidt en liten kynner her og der. Jeg og gjorde alt det der; gåtur, nippelsnurring, bad osv, men sex gadd jeg ikke engang, bare pes. Fy F så inn i helvetes DRITlei jeg er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå