Gå til innhold

merkelig å være hær inne igjen... satt å så på....

Anbefalte innlegg

gammle bilder, og film snutter, fra førstemann i dag.... helt utrolig at det er 6 år siden jeg startet hær inne .. jeg husker følelsene, tankene... og må si jeg husker mye bedre hva det ville si å være gravid... og ikke alt var like greit... hehe... tenkte i ste.. ohhh fuck... vil jeg virkelig dette igjen... smertene, plagene.... og hva hender når lille spire kommer ut.... 3 eldre søsken, derav 2 som fortsatt trenger meg daglig (eldste er bonusbarn på 18) hva vil jenta mi på 3 si og føle... hun som er mammas kose jente... vl hun takkle det...? hvordan kommer fibromyalgien min til å spille inn... kommer jeg til å klare å bære den lille... er mye som spinner i hodet mitt nå... men har ennå litt tid å tenke på.. prøvingen begynner ikke før i aug/sep....

Fortsetter under...

Skjønner hva du mener. Jeg var skikkelig dårlig i går, men kvalme, oppkast og ryggsmerter....

Men man må jo bare gjennom det..

Litt sjalusi vil det nok bli, men det er vel også bare sånn det er. Jevner seg nok ut etterhvert.

Ser ikke for meg at lillemann her blir så fornøyd om det kommer en liten en til heller ;-)

Lykke til med prøvingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...