linus82 Skrevet 1. august 2012 #26 Skrevet 1. august 2012 Så heldige dere har vært da! motiverer at det skjer fort for noen, da må det liksom klaffe for oss snart også Nei, skal ikke inn på UL for å sjekke egg. Jeg tok blodprøver under forrige periode på pergo, og den viste at jeg hadde el. Nå blir det å ha sex minst annenhver dag i minst en uke. Håper virkelig virkelig på at det klaffer nå!! Hvis ikke blir det neste å skjekke svømmerne til mannen.
<3 2G <3 Skrevet 2. august 2012 #27 Skrevet 2. august 2012 Så heldige dere har vært da! motiverer at det skjer fort for noen, da må det liksom klaffe for oss snart også Nei, skal ikke inn på UL for å sjekke egg. Jeg tok blodprøver under forrige periode på pergo, og den viste at jeg hadde el. Nå blir det å ha sex minst annenhver dag i minst en uke. Håper virkelig virkelig på at det klaffer nå!! Hvis ikke blir det neste å skjekke svømmerne til mannen. Prøv samtidig å få ovitrelle, så er du sikker på at du slipper egg, det var en del av problemet mitt. Lykke til :-)
<3 2G <3 Skrevet 3. august 2012 #29 Skrevet 3. august 2012 Ovitrelle?? Hva er det? Det er en sprøyte som gjør du slipper egg, er visst gravidhormon så den vil gi falsk positiv i opptil 11 dager etter du setter den. Kommer helt an på hvor fort kroppen bryter den ned. Til meg tok det ca 5 dager.
møffins Skrevet 13. august 2012 Forfatter #30 Skrevet 13. august 2012 Gratulerer! Kan jeg spørre om du hadde gått på pergo lenge? Jeg har begynt på min andre doble pergo kur i dag og håper virkelig at det klaffer snart! Hvordan går det ?
linus82 Skrevet 13. august 2012 #31 Skrevet 13. august 2012 Hei! Jeg har el i dag så i kveld, imorgen og onsdag blir det å legge inn aksjer! Jeg krysser fingrene og virkelig håper det funker nå Hvordan er formen din?
møffins Skrevet 13. august 2012 Forfatter #32 Skrevet 13. august 2012 Åhh!! Da krysser jeg det jeg kan for dere!! Merker ikke noe til noe jeg Haha, sÅ fÅr se hva de sier pÅ torsdag.. Kan hende jeg havner tilbake pÅ prøvestadiet ..
linus82 Skrevet 16. august 2012 #33 Skrevet 16. august 2012 Hvordan gikk det i dag????? Jeg sa at jeg hadde el på mandag.. vel det hadde jeg ikke. tok el test og den var negativ Tror neppe det har funka denne gangen heller
møffins Skrevet 16. august 2012 Forfatter #34 Skrevet 16. august 2012 Det gikk SUPERT!! Er 7+1, knøttet er 11.7mm... Hjertet banket og skal tilbake på kontroll om 2 uker..
linus82 Skrevet 16. september 2012 #35 Skrevet 16. september 2012 Hei igjen møffins! Hvordan går det?
møffins Skrevet 16. september 2012 Forfatter #36 Skrevet 16. september 2012 (endret) Hei hei ! Her går det SUPERT ! Er 11+4 og på torsdag så jeg både fingre og tær, armer og ben! Kjempe morro! Så Har fortalt det til kommende storesøster! Har hatt en del av og på blødninger, men jeg blør tydeligvis lett i dette svangerskapet... Hvordan går det med prøvingen ? Endret 16. september 2012 av møffins
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå