Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så heldige dere har vært da! :)

motiverer at det skjer fort for noen, da må det liksom klaffe for oss snart også :)

Nei, skal ikke inn på UL for å sjekke egg.

Jeg tok blodprøver under forrige periode på pergo, og den viste at jeg hadde el. Nå blir det å ha sex minst annenhver dag i minst en uke. Håper virkelig virkelig på at det klaffer nå!!

Hvis ikke blir det neste å skjekke svømmerne til mannen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldige dere har vært da! :)

motiverer at det skjer fort for noen, da må det liksom klaffe for oss snart også :)

Nei, skal ikke inn på UL for å sjekke egg.

Jeg tok blodprøver under forrige periode på pergo, og den viste at jeg hadde el. Nå blir det å ha sex minst annenhver dag i minst en uke. Håper virkelig virkelig på at det klaffer nå!!

Hvis ikke blir det neste å skjekke svømmerne til mannen.

Prøv samtidig å få ovitrelle, så er du sikker på at du slipper egg, det var en del av problemet mitt. Lykke til :-)

Skrevet

Ovitrelle?? Hva er det?

Det er en sprøyte som gjør du slipper egg, er visst gravidhormon så den vil gi falsk positiv i opptil 11 dager etter du setter den. Kommer helt an på hvor fort kroppen bryter den ned. Til meg tok det ca 5 dager.

• 2 uker senere...
Skrevet
Gratulerer! Kan jeg spørre om du hadde gått på pergo lenge? Jeg har begynt på min andre doble pergo kur i dag og håper virkelig at det klaffer snart! :)

Hvordan går det ? :D

Skrevet

Hei!

Jeg har el i dag så i kveld, imorgen og onsdag blir det å legge inn aksjer!

Jeg krysser fingrene og virkelig håper det funker nå :)

Hvordan er formen din?

Skrevet

Åhh!! Da krysser jeg det jeg kan for dere!! :D

Merker ikke noe til noe jeg :P Haha, sÅ fÅr se hva de sier pÅ torsdag.. Kan hende jeg havner tilbake pÅ prøvestadiet ..

Skrevet

Hvordan gikk det i dag?????

Jeg sa at jeg hadde el på mandag.. vel det hadde jeg ikke. tok el test og den var negativ :(

Tror neppe det har funka denne gangen heller :(

Skrevet

Det gikk SUPERT!! Er 7+1, knøttet er 11.7mm... Hjertet banket og skal tilbake på kontroll om 2 uker..

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Hei hei ! Her går det SUPERT ! Er 11+4 og på torsdag så jeg både fingre og tær, armer og ben! Kjempe morro! Så Har fortalt det til kommende storesøster! :)

Har hatt en del av og på blødninger, men jeg blør tydeligvis lett i dette svangerskapet...

Hvordan går det med prøvingen ?

Endret av møffins

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...