Gå til innhold

Herregud, jeg klarer ikke å lukke igjen buksene mine!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen her! :P hehe.. Jeg er bare 6 uker på vei, og har nok sikkert en del luft. Vet ikke om det er slik at man får mage fortere andre gang? Dette er ihvertfall andre gang for meg, og kjenner buksene allerede er strammere rundt magen. Fikk tidlig mage sist gang også, men ikke Så fort! :P hehe..

Jeg er 6+4 og er så oppblåst at det ser ut som jeg er 4 mnd påvei... Kanskje det er noe med ferie og mat og årstid? Noe er det for det var ikke sånn sist :/ Håper det går seg til ellers blir jeg et hus til slutt, haha :/

Gjest Min1.baby

Kjenner meg igjen der.;) Er 9+1 nå og meeeget oppblåst..joggisen er min aller beste venn akkurat nå.:) Detter er på en måte min andre gang..hadde en SA første gang og 1,5måned etterpå ble jeg gravid igjen og er mer oppblåst nå..;)

Det er nok bare luft. Innbilte meg selv hele tiden at magen min var så stor, og at ingenting passet. Men magen kom ikke før uke 15-17 eller noe.

Brukte gravidbukser da jeg var sånn 7-10 uker.

Nå er jeg 30+3 og har gått tilbake til buksene jeg brukte før jeg var gravid som har strikk i seg.

Annonse

mammabuksene kommer ikke til å bli tatt i bruk før om flere måneder minst! Jeg vet med meg selv at jeg blir så dritt lei mammaklær, så jeg skal bruke mine egne så lenge som mulig! Har visst stor livmor ifølge legen, og har hatt et svangerskap med myye fostevann. Kan være det er det samme denne gangen :)

Har kjøpt en jeg også, men det var fordi jeg syntes den var så fin. Var redd for at den skulle være utsolgt om jeg ventet noen mndr med å kjøpe ;)

Men den ligger i skapet med merkelappen på, blir ikke tatt i bruk før om leeenge :)

Er jo allerede i uke 6, så dette går fort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...