Gå til innhold

Modningsakupunktur i Bergen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan absolutt anbefale jordmor Sigrun Frantzen på Askøy. Hun tar utrolig godt vare på deg og er en god og erfaren jordmor! Jeg gikk to ganger til akupunktur og fødte en uke før tiden.. Er jo ikke sikkert at det var akupunkturen som gjorde dette, men følte jeg hadde en veldig god effekt! Hun tok også vekk en del bekkenplager.

Dagen jeg hadde rier reiste jeg også en tur innom henne (på grunn av at jeg hadde time den dagen..) hun tok seg ekstra god tid til meg og jeg fikk mange!! Nåler som vikelig hjalp mot smertene. Jeg var førstgangsfødende og trodde at jeg kom til å få en lang og fæl fødsel, men alt gikk kjempe bra!! Etter akupunkturen eskalerte riene, slik at vi kjørte rett til sykehuset. Der viste det seg at jeg hadde 8 cm åpning :-) tror akupunkturen var med på å gjøre tiden foran fødsel og fødselen lettere.

(dette ble et litt langt innlegg...) :-):-)

Konklusjon! Jeg anbefaler Sigrun;)

Kan absolutt anbefale jordmor Sigrun Frantzen på Askøy. Hun tar utrolig godt vare på deg og er en god og erfaren jordmor! Jeg gikk to ganger til akupunktur og fødte en uke før tiden.. Er jo ikke sikkert at det var akupunkturen som gjorde dette, men følte jeg hadde en veldig god effekt! Hun tok også vekk en del bekkenplager. Dagen jeg hadde rier reiste jeg også en tur innom henne (på grunn av at jeg hadde time den dagen..) hun tok seg ekstra god tid til meg og jeg fikk mange!! Nåler som vikelig hjalp mot smertene. Jeg var førstgangsfødende og trodde at jeg kom til å få en lang og fæl fødsel, men alt gikk kjempe bra!! Etter akupunkturen eskalerte riene, slik at vi kjørte rett til sykehuset. Der viste det seg at jeg hadde 8 cm åpning :-) tror akupunkturen var med på å gjøre tiden foran fødsel og fødselen lettere. (dette ble et litt langt innlegg...) :-):-) Konklusjon! Jeg anbefaler Sigrun;)

Dette må jeg undersøke! Takk for tips :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...