Gå til innhold

svak svak positiv,men negativ test dagen etterpå??

Anbefalte innlegg

fikk da en svak svak positiv test på rugedag 14! ble tatt med urin mitt på dagen. Fikk neste dag en klar Negativ test morgenen etterpå!! noen andre som har vært borti dette?? ble ganske skuffa må jeg si! :( dette er da to dager siden, har også tatt blodprøve men får ikke svar før i morgen elr tirsdag.. så sitter nå da og bare venter på at mensen skal dukke opp:( kan vell ikke være gravid da elr er det muli selvom siste test var negativ? men skjønner ikke hvorfor jeg da fikk en svak test først!!

Fortsetter under...

fikk da en svak svak positiv test på rugedag 14! ble tatt med urin mitt på dagen. Fikk neste dag en klar Negativ test morgenen etterpå!! noen andre som har vært borti dette?? ble ganske skuffa må jeg si! :( dette er da to dager siden, har også tatt blodprøve men får ikke svar før i morgen elr tirsdag.. så sitter nå da og bare venter på at mensen skal dukke opp:( kan vell ikke være gravid da elr er det muli selvom siste test var negativ? men skjønner ikke hvorfor jeg da fikk en svak test først!!

De sier jo at morgenurin er den sikreste å teste på, kan det ha noe med det å gjøre? Skjønner godt du er skuffa, jeg hadde blitt kjempeskuffa. Håper virkelig at den siste testen var feil

<p>

De sier jo at morgenurin er den sikreste å teste på, kan det ha noe med det å gjøre? Skjønner godt du er skuffa, jeg hadde blitt kjempeskuffa. Håper virkelig at den siste testen var feil
ja di sier jo det, men dt var jo den som var litt positiv som ble tatt med urin mitt på dagen. og den negative var med morgenurin... får det lissom ikke helt til å stemme, er jo ganske rart da siden morgen urin er den sikreste.. ja hååper virkeli den negative testen er noe feil me... men viser det seg på blodprøven at jeg ikke er gravid, så kan dt jo kansje være at egget har festet seg litt, men så har sluppet tak, og at det da har dannet seg litt hcg slik at dt slo litt ut på den ene testen.. hmm hvem vet, blir vel aldri klok på det.... hmm</p>

<div id="myEventWatcherDiv" style="display:none;"> </div>

Hei!

Det kan jo fortsatt hende at det bare stiger sakte i starten, og at det var så kort mellom testene at det var tilfeldig at den ble negativ? Har du testet etter det? Når jeg sammenligner med min egen erfaring så må jeg dessverre si at det ikke har gått veien for meg de gangene jeg har fått svakt positivt etterfulgt av negativt... Det har skjedd de gangene je har hatt kjemiske graviditeter... Men jeg håper din erfaring blir en annen enn min og ønsker deg lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...