LillL Skrevet 22. juli 2012 #1 Skrevet 22. juli 2012 Jeg har 2 uker til termin, jeg har begynt å tenke over at jeg ikke har så mange spark i magen lengre! Jeg har masse "kålorm" bevegelser og dytt da..... Er det normalt? Jeg tenker at det er trangere så han ikke får tatt fart og sparket/bokset? Vil gjerne høre hva dere andre kjenner!
kommer nr3? Skrevet 22. juli 2012 #2 Skrevet 22. juli 2012 vi ligger omtrent likt,og det er det samme her. sparkene er det blitt mindre av,fordi bevegelsene har forandret seg. de er mer "kålorm" her også,men fremdeles masse liv og bevegelser!! tror det er helt vanlig og det skyldes nok som du sier at det er trangere om plassen lykke til i innsurten!
LillL Skrevet 22. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2012 Takk, da skal jeg ikke bli hysterisk enda! Lykke til i innspurten du også!! Spennende!
Darwina Skrevet 22. juli 2012 #4 Skrevet 22. juli 2012 Ikke spark lengre, men orm bevegelser. Han har ikke vært så aktiv under hele svangerskapet så er visst dette som er normalt for han:) uke 38 til onsdag.
3 små skatter Skrevet 22. juli 2012 #5 Skrevet 22. juli 2012 Samme her, forutenom hvis jeg legger meg på ventre side...vet ikke hvorfor, men det liker han ikke og begynner da å sprelle som en liten laks 37 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå