Nemo_ Skrevet 22. juli 2012 #1 Skrevet 22. juli 2012 Kom symptomene rett etter befruktning eller etter IKM??senere?vi prøver på vår 2. Nå og nå, bare 5 dager etter eggløsning føler jeg det er noe på gang!! Denne verkingen i korsryggen er ikke til å ta feil av...troor jeg...høres rart ut å kjenne noe så tidlig, men jeg føler det sånn hvertfall så får vi se:)
Silly80 Skrevet 22. juli 2012 #2 Skrevet 22. juli 2012 Når egget festet seg fikk jeg ømme pupper, trøtt og småkvalm Og stikkinger på ene siden i livmora
Tråddreper Skrevet 22. juli 2012 #3 Skrevet 22. juli 2012 Få dagar etter befruktning. Blei unormalt trøtt og rar:P Fekk tidlig positiv test;)
Ver@ Skrevet 22. juli 2012 #4 Skrevet 22. juli 2012 Fikk også tidlig positiv test. Var småuggen, trøtt, mensmurringer og sykt vonde pupper fra 6-7 dpo. Testet positivt 3+3
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #5 Skrevet 22. juli 2012 Fikk et trykk nederst på den ene siden som var der i flere uker
Påtidemedentil Skrevet 22. juli 2012 #6 Skrevet 22. juli 2012 Jeg er 5 uker på vei, tok test på fredag som var positiv! Jeg merket det med engang etter eggløsninga, sykt ømme pupper.. Stikkinger i nederst i magen, lyst på mat hele tiden, men kvalm med engang jeg ser maten :/ så merket for det var noe med kroppen min iallfall.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #7 Skrevet 22. juli 2012 Jeg vet ikke når symptomene kom, for jeg må ha vært kanskje så mye som 7 uker på vei da jeg testet. Jeg hadde ingen symptomer i det hele tatt, men har etterhvert fått veldig store, ømme pupper og magen er allerede begynt å vokse (oppblåst!!!). Er ni uker på vei nå, omtrent.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #8 Skrevet 22. juli 2012 Hos meg har murringer i livmoren vært første tegn begge ganger. I første graviditet begynte det ca 10 dager etter eggløsning. I andre graviditet ca en uke etter eggløsning.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #9 Skrevet 22. juli 2012 Jeg vet ikke når symptomene kom, for jeg må ha vært kanskje så mye som 7 uker på vei da jeg testet. Jeg hadde ingen symptomer i det hele tatt, men har etterhvert fått veldig store, ømme pupper og magen er allerede begynt å vokse (oppblåst!!!). Er ni uker på vei nå, omtrent. Godt å høre at det var en her uten symptomer og. Da er det enda håp
Nemo_ Skrevet 22. juli 2012 Forfatter #10 Skrevet 22. juli 2012 Så da går det ann ja!! Mener å huske det var sånn nå sist jeg ble gravid...som endte i ma....var skikkelig øm og rar i korsryggen rett etter eggløsning....sånn øm som jeg ikke blir av noe som helst annet.....da får jeg bare vente til jeg kan teste!!! Den tida går treeeegt!!!
Collette Skrevet 22. juli 2012 #11 Skrevet 22. juli 2012 Øm i korsryggen, leamus nederst i magen til venstre og metallsmak i munnen.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #12 Skrevet 22. juli 2012 Øm i korsryggen, leamus nederst i magen til venstre og metallsmak i munnen. Hva er leamus?
Gjest AnneS Skrevet 22. juli 2012 #13 Skrevet 22. juli 2012 Brystvorter som klødde fra 4 dpo, og mensmurringer fra 5 dpo.
Septembergull:) Skrevet 22. juli 2012 #14 Skrevet 22. juli 2012 Kom symptomene rett etter befruktning eller etter IKM??senere?vi prøver på vår 2. Nå og nå, bare 5 dager etter eggløsning føler jeg det er noe på gang!! Denne verkingen i korsryggen er ikke til å ta feil av...troor jeg...høres rart ut å kjenne noe så tidlig, men jeg føler det sånn hvertfall så får vi se:) Fikk et nett av store tydlige blodårer over hele brystet. Lykke til
Musemorbr / Skrevet 22. juli 2012 #15 Skrevet 22. juli 2012 Ømme bryster var vel det første tegnet, noen få dager før jeg testet. Fikk også en uvant følelse i livmor/eggstokk området. Var prøvere i over et halvt år og hadde aldri følt behov for å teste før, men der og da visste jeg sikkert at jeg var blitt gravid og gledet meg til mensdagen, for å ha testbart hcg-nivå. Lykke til. Jeg håper du er gravid.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #16 Skrevet 22. juli 2012 Det aller første tegnet her var faktisk ryggvondt. Var ikke engang i tankene mine å teste, men sa til samboeren min på tull at den ryggvondten var akkurat som når jeg gikk med eldstemann. Det er bekkenlåsning, og jeg merket det når jeg satt meg ned og alt låste seg\strammet seg. Sånn hadde jeg det da og, kan ikke ha vært mer en 10dager etter el tror jeg. Testet noen dager senere pga at mensen ikke kom, og joda, jeg var gravid.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #17 Skrevet 22. juli 2012 Da vi skulle prøve på nr 1, tok det 3 år. Jeg lette og kjente og stresset veldig med symptomer omtrent fra sæden ble sluppet (satt litt på spissen). Jeg kjenner meg igjen i ting som vondter og kvalme, osv osv. Men jeg tror at for de aller aller fleste så er vel symptomene relativt få de første ukene etter befruktning. MEN. Jeg fikk min nr 1 tilslutt......og jammen med venter jeg nå nr 2, uten engang å ha prøvd. Og det jeg fant ut har vært et slags tegn for meg, har vært mye utflod. Hvit utflod. Luktfri. Det har startet halvannen uke før IKM. Det var sånn det slo ned i meg da jeg ble gravid denne gangen. Kvalme, ømme pupper, lukter, smaker og andre ting, kom etter IKM. For meg da, ingen graviditeter er like sies det jo
Marie2592 Skrevet 11. september 2014 #18 Skrevet 11. september 2014 Den mnd jeg ble gravid, hadde jeg ikke noen symptomer før 6-7 dpo. Da kjente jeg skikkelig stikninger og murringer på kvelden og tror det var festesmerter.. tretthet merket jeg fra og med 8 dpo ca, tror jeg. Fikk veldig svak positiv test 10 dpo som bare jeg så, men jeg var overbevist! 11 dpo fikk jeg synlig positiv test. Men dessverre mistet jeg i uke 4+6. Har enda ikke fått mensen tilbake etter SAen og er 4-5 dpo i dag. Har kjent mensmurringer i går og i dag, så denne syklusen er annerledes.
Marie2592 Skrevet 11. september 2014 #19 Skrevet 11. september 2014 Ooops!! Så ikke at innlegget var dritgammelt!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #20 Skrevet 11. september 2014 Ømme pupper som økte fra D-cup til E-cup allerede før det var mulig å teste Anonymous poster hash: 9ffda...b84
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #21 Skrevet 7. oktober 2014 Kjente mensmurringer ca 1 uke etter EL.. Tenkte ikke noe særlig over det, men det må ha vært at egget festet seg, for 1 uke etterpå visket testen positiv Mistet dessverre i MA, så nå prøver vi igjen. Er noen dager siden EL nå og syntes det er veldig ømt der nede, men det kan liksågodt komme av all humpingen denne perioden Anonymous poster hash: b1e73...39a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå