Netti*** Skrevet 22. juli 2012 #1 Skrevet 22. juli 2012 I dag våknet jeg å magen var i ubalanse. Var både kvalm og svimmel. Har hatt små tak i magen og sa i fra til mannen min at han fikk ta seg av ungene for jeg skulle legge meg nedpå litt. Gikk ikke lang tid før han kom og lurte på om noe var på gang. Svarte at fødselen er ikke i gang men forberedelsene.... Da kom han opp med baggen til meg slik at jeg kan pakke den og begynte støvsuge og vaske rommet vårt. Satt inn babysenga og har holdt på ett par timer nå. Må le litt av han, redebyggeren :-) Så nå koser jeg meg med små smerter i magen og beundrer verdens beste 4 barns pappa to be :-)))
eaglebeagle Skrevet 22. juli 2012 #3 Skrevet 22. juli 2012 Har også en mann som har tatt tidlig morgentur på IKEA og deretter skrudd seng, kjøpt bæresele (uten en gang å høre med meg.....) og bare "måtte" ha sånn himling. Da de var utsolgte og skulle få nye varer dagen etter, kjøpte han like godt utstillingsmodellen for han kunne ikke vente.... Han er opptatt av utstyr merker jeg, mens jeg tenker mer å ha noe rent og vasket :-) Nå er han stresset over at vi ikke har bilsetet klart enda, som om det er et problem 40 dager før termin :-) Tipper han er på butikken i morgen hehe. Lykke til!
Kaktus_86 Skrevet 22. juli 2012 #4 Skrevet 22. juli 2012 Så koselig da Masse lykke til med fødsel når det blir!
Celcius73 Skrevet 22. juli 2012 #5 Skrevet 22. juli 2012 Så herlig med slike menn! Vi har jo enda 8 uker igjen, men mannen har begynt med en del forefallende ting som jeg har skrevet opp på en liste. Godt vi (forhåpentligvis) enda har tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå