Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har nå 1ma og 4 SA bak meg på 1 1/2 år,

På utredning fikk jeg beskjed om at alt var ok og at vi skulle fortsette som

Normalt...

Men kan man få hjelp til Progrestronstøtte og evt blodfortynnende hos privat Gynekolog???

Fortsetter under...

Har nå 1ma og 4 SA bak meg på 1 1/2 år, På utredning fikk jeg beskjed om at alt var ok og at vi skulle fortsette som Normalt... Men kan man få hjelp til Progrestronstøtte og evt blodfortynnende hos privat Gynekolog???

Vi gikk til priv. gyn etter 2 MA og SA.

Ble opprinnelig henvist til annen gyn som hadde 7 mnd ventetid... Orket ikke det og fikk time hos priv gyn innen 1 mnd. Der fikk jeg UL us som ikke viste noe galt, men fikk resept på pergotime for å hjelpe eggløsning og albyl-E for å ta når jeg fikk positiv test.

Måtte jo betale selv for timen men var ikke urovekkende dyrt. Ihvertfall under 1000,-

Har nå 1ma og 4 SA bak meg på 1 1/2 år, På utredning fikk jeg beskjed om at alt var ok og at vi skulle fortsette som Normalt... Men kan man få hjelp til Progrestronstøtte og evt blodfortynnende hos privat Gynekolog???

Ja det kan du. Vi følte ikke vi fikk noe god hjelp av den offentlige gynekologen vi ble henvist til. Han mente vi var unge og friske og at ting burde ordne seg etter hvert (da hadde vi prøvd i 1,5 år allerede). Vi gikk da til privat gynekolog og fikk veldig god hjelp der!

Først pergotime, når det ikke fungerte fikk vi prøve gonal-f hormonsprøyter... Nå endte vi etter hvert opp med å gå videre til ivf, men er sikker på vi kunne fått blodfortynnedne og progesteronstøtte om vi hadde ønsket å prøve det først.

Er nok litt avhengig av situasjonen deres :) Men ville ha bestillt meg time hos en privat gyn :)

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...